عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

فتح الله زاده: نکونام يکشنبه مي آيد
علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال از توافق جواد نکونام با باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن خبر داد.علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال از توافق جواد نکونام با باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن خبر داد و اعلام کرد؛ براساس توافق صورت گرفته قرارداد جواد نکونام با استقلال روز يکشنبه به ثبت خواهد رسيد.
به گزارش گل توافقات اوليه دو طرف ، پرداخت مبلغي بيش از 500 هزار دلار تخمين زده مي شود. بايد منتظر نتيجه رسيدن اين انتقال بمانيم ؛انتقالي که به شدت پرسروصدا خواهد بود.
نکونام که کاپيتان تيم ملي ايران است ، سابقه حضور در تيمهاي پاس ، الوحده امارات و اوساسونا را دارد. او در زماني با 300 ميليون تومان گرانترين بازيکن ايران بود ؛ رقمي که امروز براي بازيکنان متوسط پرداخت مي شود.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

پرسپوليس مرا نخواهد در هيچ جا بازي نمي‌کنم
مدافع فصل گذشته پرسپوليس گفت: همان طور که به هواداران قول داده بودم، اگر با پرسپوليس به توافق نرسم در هيچ جا بازي نخواهم کرد.شيث رضايي در خصوص بيرون ماندش از ليگ فصل جاري اظهار داشت: در طول فصل گذشته بارها گفته بودم بدون هيچ گونه بازار گرمي اگر در فصل جاري پرسپوليسي‌ها به من پيشنهاد ندهند ديگر به هيچ پيشنهادي فکر نمي‌کنم اما همه به من خنديدند.
به گزارش ايسنا ،وي افزود: امروز همه چيز را ثابت کردم و به عشق پيراهن پرسپوليس بيرون از گود هستم، فقط خواستم ثابت کنم که حرفم از ته قلبم بود.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

حضور مجيدي در استقلال منتفي است
مسئولان باشگاه استقلال براي جذب سهميه آزاد به دنبال نکونام هستند و با اين شرايط حضور مجيدي منتفي است.پس از اعلام فتح‌الله‌زاده مبني بر اينکه استقلالي‌ها آمادگي دارند فرهاد مجيدي را به اين تيم برگردانند، مسئولان اين تيم در تماس‌هاي مکرر خواهان برقراري ارتباط با اين بازيکن شدند اما از آنجا که تا آخرين لحظات فصل نقل و انتقالات اين بازيکن با استقلالي‌ها تماس نگرفت سرانجام کيانوش رحمتي آخرين بازيکني بود که قراردادش را تمديد کرد تا به اين ترتيب فهرست استقلالي‌ها براي اين فصل پر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4947
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8444
بازدید ماه : 8328
بازدید کل : 288806
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس