عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

یه ضرب المثلی هست که میگه :

پشت هر مرد موفق یک پارتی کلفت هستش !

.

.

.

قابل توجه بعضی ها

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !

.

.

.



موضوع انشا حیفنونیا اینا : 

تا به حال احساس غیر قابل توصیفی داشته اید؟

آن را توصیف کنید !

.

.

.

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم

ما بر زمینی زندگی می کنیم که هر روزخودش را دور میزند !

.

.

.

پسره: من تا ۲۵ سالم نشه ازدواج نمیکنم

دختره: منم تا ازدواج نکنم ۲۵ سالم نمیشه !

.

.

.

توی مترو خانومه به حیف نون سلام میکنه

حیف نون میگه : به جا نمیارم !

خانومه میگه : شما پدر یکی از بچه های من هستید !

حیف نون با خجالت میگه : شما همون دوست قبلی من نیستین !؟

خانومه سرخ میشه میگه : نخیر ، من معلم ریاضی دخترتون هستم !



.

.

.


خواستم بگم تو گلمی، دیدم تو خیلی بهتری

خواستم بگم تو ماهمی، دیدم تو خیلی قشنگ تری

خواستم بگم تو جونمی، دیدم از جونم عزیزتری

اصلا تو کارت سوخت منی!

.

.

.

زَوَّجتُکَ نَفْسی فی المُدَّةِ الْمَعْلوُمَه عَلَی الْمَهْرِ الْمَعْلوُم …..»

بگو: «قَبِلْتُ» !

الان که اینو خوندی به عقد موقت من در اومدی !

.

.

.

یه روز معلم به شاگرداش می گه بچه ها بیاید بریم برای اومدن بارون دعا کنیم

بچه ها گفتن دعای ما که بر آورده نمی شه

معلم می گه چرا ، دعاهای شما بر آورده می شه

بچه هام گفتن اگه دعای ما بر آورده می شد تو الان مرده بودی

.

.

.

به حیف نون میگن چی میشه که زلزله میاد ؟ 

میگه هیچی بابا خدا پی ام میده کسی جواب نمی ده اونم بوز میزنه !

.

.

.

حیف نون دخترش بچه دار نمیشده ، هرچی دوا درمون میکنن جواب نمیده

آخرش شوهرش میدن !

.

.

.

دیوانه اولی: کی اومدی؟

دیوانه دومی: پس فردا

دیوانه اولی: پس فردا که هنوز نیومده

دیوانه دومی: می دونم چون کار داشتم، زودتر اومدم !

.

.

.

بزرگترین حماقت انسان در زندگی, لبخند زدن به کسیه که ارزش لگدم

نداره…!

.

.

.

معلم: بگو ببینم آفریقا کجاست؟

شاگرد: (با گریه) آقا اجازه، چرا هر وقت یک چیزی گم میشه از من می پرسید!؟ 

.

.

.

از یکی میپرسن:

قبض آب و برق خونتو چطور پرداخت میکنی؟

میگه: میذارم زیر برف پاک کن ماشین حیف نون
فکر میکنه قبض جریمست میره پرداخت میکنه !

.

.

.

زندگی گرامی تر از آن است که به خصومت بگذرد

بیا کارت شارژهایمان را تقسیم کنیم!

.

.

.

اس ام اس سربازی !

سر پستم رسیدم خوابم آمد / محبت های مادر یادم آمد

نوشتم نامه ای با برگ چایی / کلاغ پر میروم مادر کجایی

نوشتم نامه ای با برگ انگور / جدا گشتم دو سال از خانه ام دور !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1557
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5054
بازدید ماه : 4938
بازدید کل : 285416
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس