عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

گرچه چشمان تو جز در پی زیبایی نیست
دل بکن ! آینه اینقدر تماشایی نیست
حاصل خیره در آیینه شدن ها آیا
دو برابر شدن غصه تنهایی نیست ؟!
بی سبب تا لب دریا مکشان قایق را
قایق ات را بشکن! روح تو دریایی نیست
آه در آینه تنها کدرت خواهد کرد
آه! دیگر دمت ای دوست مسیحایی نیست
آنکه یک عمر به شوق تو در این کوچه نشست
حال وقتی به لب پنجره می آیی نیست
خواستم با غم عشقش بنویسم شعری
گفت: هر خواستنی عین توانایی نیست 



نظرات شما عزیزان:

شعله
ساعت21:03---20 تير 1391
آنان که از خود عشق ساطع مي کنند با عشق زندگي مي کنند و با عشق نيز نفس مي کشند ، ديگران را به سمت خود مي کشانند!

my love
ساعت16:40---20 تير 1391
صدام کن اين دم آخر آخه فردا ديگه ديره
آخه فردا ديگه نيستم کسي جامو مي گيره
خداحافظ که دلگيرم، سراغت رو نمي گيرم
ببين گفتم خداحافظ يه کاري کن دارم ميرم


سلام. من آپ کردم...


arezoo
ساعت11:21---20 تير 1391
برای تا ابد ماندن باید رفت ..... ؟؟؟؟؟



گاهی به قلب کسی ........



گاهی از قلب کسی ...........


arezoo
ساعت11:20---20 تير 1391

بايد امشب چمداني را که به اندازه پيراهن تنهايي من جا دارد بردارم و به سمتي بروم که درختان حماسي پير است ...


arezoo
ساعت11:20---20 تير 1391
عشق يعني وقتي دور هستيد دلتنگ شويد اما از درون احساس گرما کنيد چون در قلبتان به هم نزديکيد

زهره صادقی
ساعت11:19---20 تير 1391
با سلام
بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود
من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.
اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...
سپاس گزارم بابت مطالب ناب و عالی تان .
توفیق رفیق راهتان باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1100
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4597
بازدید ماه : 4481
بازدید کل : 284959
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس