عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

حسین یعنی زیبایی، مگر می شود

با زیبایی همراه و همسایه بود و زیبا نشد.
 
..

.

محرم شد از غم نگاهم گرفت / به سوزانترین اشک، آهم گرفت
 
شکست در گلو بغض سوزان من  و  / عطر حسین روح و جانم گرفت . . .
 
السّلام علیک یا ابا عبد الله . . .

.

.

محرم آمد و ماه عزا شد / مه جانبازی خون خدا شد
 
جوانمردان عالم را بگویید / دوباره شور عاشوار به پا شد . . .
 
.

.

يقين دارم ز قرآن سر بريدند


هم از دين هم ز ايمان سر بريدند


اگر چه آب مهر مادرت بود

تورا با کام عطشان سر بريدند

.

.

حلال جميع مشکلات است حسين


شوينده ي لوح سيئات است حسين


اي شيعه تو را چه غم ز طوفان بلاست


جائي که سفينه النجاه است حسين

.

.

همه عمر بر ندارم سر از اين خمار و مستي


که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستي


السلام علي الحسين و علي علي ابن الحسين

 و علي اولاد الحسين و علي اصحاب الحسين

.

.

به چشمم اشک دامن دامن تو است


دلم صد پاره چون پيراهن تو است


زيارتگاه رگ هاي بريده


زيارت نامه ام زخم تن تو است

.

.

دل را اگر از حسين بگيرم چه كنم


بي عشق حسين اگر بميرم چه كنم


فردا كه كسي را به كسي كاري نيست


دامان حسين اگر نگيرم چه كنم

.

.

باز محرم رسيد، ماه عزاي حسين


سينه‌ي ما مي‌شود، كرب و بلاي حسين


كاش كه تركم شود غفلت و جرم و گناه

تا كه بگيرم صفا، من ز صفاي حسين

.

.

ای شده سرشار دلم از غمت / باز محرم شد و دل محرمت

هست نگاه نگران همه / سوی تو ای دسته گل فاطمه

ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت باد

.

.

.

همه جا زمزمه یا حسین و کربلاست / زمزمه ی ضجه های زینب و بچه هاست

خوشا به حال اونایی که دلهاشون تو بین الحرمین و کربلاست

.

.

.

قلبها برای آرامش

دستها برای حک کردن عشق بر روی سینه

عقل در انتظار جنون

نفس ها به شماره افتاده

آری “محرم” آمده . . .

.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3950
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7447
بازدید ماه : 7331
بازدید کل : 287809
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس