عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

دل بی تو درون سینه ام می گندد

غم از همه سو ، راه مرا می بندد

امسال بهار بی تو یعنی پائیز

تقویم به گور پدرش می خندد . . .

.

.

.

ابرچشمم به هوای رخ تو بارانیست

مثل دریای دلت دیده من طوفانیست

یک نظر کردی ودل گشت اسیرت اینک

پشت مژگان دو چشمت دل من زندانیست

.

.

.

گستاخی  خیالم را ببخش که حتی لحظه ای یادت را رها نمی کند . . .

.

.

.

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد

نمی دانم نداشتن ات سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد . . .

.

.

.

این روزها

یا به تو می اندیشم

یا   به این می اندیشم

که چرا؟  به تو می اندیشم . . .

.

.

.

برای بدست آوردنت نمی جنگم

به تکّدی قلبت هم نمی آیم

دوستت دارم

فارغ از داشتنت . . .

.

.

.

تو بیایی

همه ساعت ها و ثانیه ها

از همین روز

همین لحظه

همین دم عیدند . . .

.

.

.

بادبادک ها  هرچقدر هم که اوج بگیرند

هنوز با آن نخ کذایی ، اسیر زمین اند !

فریب نخواهم خورد ، به من پرواز بیاموز . . .

.

.

.

خورشید مردد است، کمرنگ شده

هر چیز که دست می زنم سنگ شده

انگار که حال و روز دنیا خوش نیست

شاید که دلت برای من تنگ شده؟!

.

.

.

پرندگان ، به هم که می‌رسند

آشیانه می‌سازند

من و تو

خاطره . . .

.

.

.

کاش دهخدا می دانست

دلتنگی … اشک …. فاصله …. بی وفایی….

تعریفش فقط دو حرف است

“تـــو”

.

.

.

هر آنچه خواستم نیامد به دست

چون که بیگانه بودم به این دنیای پست

پی آب بودم کوزه به دست

چون که آب یافتم ، کوزه شکست

.

.

.

خندیدن، خوب است

قهقهه، عالی است

گریستن، آدم را آرام می کند

اما…

لعنت بر بغض . . .

.

.

.

چو کَس با زبان دلم آشنا نیست

چه بهتر که از شکوه خاموش باشم

چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر

که از یاد یاران فراموش باشم . . .

.

.

.

دیروز تو گذشت ، دیشب تو گذشت ، امروز تو هم گذشت

آیا میان این همه گذشت تو هم می گذری . . . ؟


نظرات شما عزیزان:

مـریــم
ساعت19:40---5 آذر 1390

اینروزا باید بدجنس باشی تا عاشقت باشن

باید خیانت كنی تا دیوونه ات باشن!

باید دروغ بگی تا همیشه تو فكرت باشن

باید هی رنگ عوض كنی تا دوسِت داشته باشن...


اگه ساده ای...اگه باوفایی...اگه یك رنگی.........همیشه تنهایی... !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4172
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7669
بازدید ماه : 7553
بازدید کل : 288031
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس