عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

حذف جام حذفي قطعي شد
نايب رئيس فدراسيون فوتبال از عدم برگزاري جام حذفي به طور قطعي در فصل جديد خبر داد.به گزارش فارس، در حالي که پيش از اين فدراسيون فوتبال اعلام کرده بود براي حذف جام حذفي در فصل جديد بايد بررسي‌هاي لازم انجام شود و هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در اين خصوص تصميم گيري نهايي را مي‌کند، هادي آيت اللهي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال ، اظهار داشت: جام حذفي در سال جاري صددرصد برگزار نمي‌شود. براي ما شرايط تيم ملي و برگزار شدن اردوهاي تيم ملي مهم است و به همين دليل فدراسيون و سازمان ليگ تصميم گرفت جام حذفي برگزار نشود.

************************************************************

خوردبين :دايي گزينه من است
عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس با تاکيد بر اينکه علي دايي گزينه مد نظرش در جلسه کميته فني است، گفت: از باشگاه پرسپوليس با من تماس گرفتند اما از طريق اخبار تلويزيون مطلع شدم که عضو کميته فني شدم و از نحوه انتخابم متعجبم.

************************************************************

گوارديولا: دلم براي فوتبال تنگ شده
مربي سابق بارسلونا که اين روزها به مالزي سفر کرده، اعلام کرد که واقعا دلتنگ دنياي فوتبال است .پپ گوارديولا، مربي جوان بارسلونا که براي سپري کردن تعطيلات تابستاني اش به قاره اسيا سفر کرده، روز جمعه در رويدادي تجاري براي کاسترول، در هتل شانگري کولالامپور شرکت کردو به سوالاتي پاسخگو شد. او در پاسخ به اين سوال که ايا دلش براي فوتبال تنگ شده يا نه گفت:« بله، واقعا دلم براي فوتبال تنگ شده؛ از گلف بازي کردن با پدرم خسته شده ام.»
گوارديولا چند هفته پيش در کرواسي ديده شده بود و الان در مالزي به سرمي برد و عکسهاي يادگاري متعددي با هوادارانش گرفت. بارسلونا در قاره اسيا هم هواداران زيادي دارد و از همين رو گوارديولا در مالزي هم نتوانست به صورت ناشناسي به سپري کردن تعطيلاتش بپردازد. او روز شنبه به کشورهاي ديکر منطقه اسياي جنوب شرقي سفر مي کند و گفتگويي تلويزيوني خواهد داشت و ممکن است براي کانال آر.سي.تي .آي به تفسير بازي فينال يورو2012 بپردازد.



نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت18:20---10 تير 1391
بيا در يک شب آرام و مهتاب
کمي هم صحبت يک ياس باشيم
اگر صد بار قلبي را شکستيم
بيا يک بار با احساس باشيم...

من آپ کردم و منتظر حضور هميشه پر مهرت هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 714
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4211
بازدید ماه : 4095
بازدید کل : 284573
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس