عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ايتاليا حريف اسپانيا در ديدار نهايي يورو شد
تيم فوتبال ايتاليا با پيروزي مقابل آلمان حريف اسپانيا در فينال جام ملت‌هاي اروپا شد. ديدار تيم‌هاي فوتبال آلمان و ايتاليا از مرحله نيمه نهايي جام ملت‌هاي اروپا ساعت 23:15 به وقت ايران در ورزشگاه ملي شهر ورشو با قضاوت استفان لانوي فرانسوي برگزار شد که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود ايتاليا به پايان رسيد.

*******************************************************************

سرژيک تيموريان:آندو بايد به قطر مي‌رفت
به هيچ وجه دوست نداشتم آندرانيک در تيم ديگري به جز استقلال تهران به بازي بپردازد. سرژيک تيموريان برادر بزرگتر آندرانيک تيموريان هافبک ملي پوش تيم فوتبال استقلال تهران که براي فصل جديد فوتبال ايران را رها کرده و به ليگ ستارگان قطر پيوسته است، در رابطه با جدايي آندو ازاستقلال مي گويد: معتقدبودم که پولي که قطري ها به آندو مي دادند درست سه برابر پولي بود که تيم هاي ايراني حاضردرليگ برترمي خواستند به آندرانيک پرداخت نمايند ضمن آنکه شرايط بازي درفوتبال حرفه اي قطر به مراتب ازليگ برتر ما بهتر است و از آن حاشيه ها و مسائلي که هميشه پشت سر بازيکنان ايراني است و آنها را رنج مي دهد، خبري نيست!
سرژيک تيموريان که خودش سالها هافبک ومدافع تيم فوتبال استقلال تهران بود در ادامه مي افزايد: اين اواخر آندرانيک دچار مصدوميت شده بود اما مي خواست هرطوري که شده باتيم ملي باشد و مصدوميتش رافراموش کرده بود به هرحال آندو مثل ديگر ارامنه کشورمان به وطنش عرق خاصي دارند.

*******************************************************************

الوصل از تمديد قرارداد با خلعتبري منصرف شد
باشگاه الوصل امارات متحده عربي اعلام کرد: اين باشگاه به سه بازيکن تيم فوتبال خود از جمله محمدرضا خلعتبري بازيکن ايراني اين تيم نيازي ندارد و قرارداد آنها با تيم فوتبال الوصل تمديد نمي شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4830
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8327
بازدید ماه : 8211
بازدید کل : 288689
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس