عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

مراسم قرعه‌کشي دوازدهمين دوره ليگ برتر
دوازدهمين دوره ليگ حرفه اي فوتبال ايران "خليج فارس" روز يکشنبه قرعه کشي خواهد شد.  به گزارش "ورزش سه" و به نقل از وب سايت سازمان ليگ، مراسم قرعه کشي دوازدهمين دوره ليگ برتر "خليج فارس" با حضور ارباب جرايد و رسانه ها در روز يکشنبه 1391/04/04 راس ساعت 15:00 در سالن کنفرانس روابط عمومي سازمان ليگ واقع در ميدان شيخ بهايي جنب بانک تات برگزار خواهد شد.

********************************************************

با آمدن مربي کار بلد خارجي موافق هستم
علي پروين گفت: اگر مربي خارجي درجه يک و حتي 2 باشد و با فوتبال کشورمان آشنايي داشته باشد مي‌تواند به ما کمک کند.

********************************************************

مسي :هيچ حرفي ندارم که بزنم
بارسا خانه من است و اينجا خداحافظي مي کنم .سايت گل- ليونل مسي، ستاره جوان و آرژانتيني باشگاه بارسا، چهره اصلي «جنگ ستارگان» بود؛ رويدادي خيريه که روز 5شنبه در بوگوتا، پايتخت کلمبيا برگزار شد. مسي در اين مراسم خيريه با خبرنگاران صحبت کرد و اعلام کرد که دوست دارد تا تمام عمر فوتبالي اش را دربارسا سپري کند:«اصلا به انتقال به رئال فکر نمي کنم؛ بارسلونا خانه من است وخوشحال مي شوم که تاجايي که مي توانم، تمام عمر فوتبالي ام را در اينجا سپري کنم؛ شايد تا روزي که بخواهم از فوتبال خداحافظي کنم؛ اميدوارم که اين طور بشود.»
کاپيتان تيم ملي آرژانتين در ادامه در مورد جدايي گوارديولا ازبارسا و روي کار آمدن تيتو ويلانووا به عنوان مربي جديد اين تيم گفت:« ما از اينکه تيتو جاي پپ را مي گيرد، خوشحاليم. تيتو کسي است که همه ما او را مي شناسيم. او دقيقا روشهاي کاري گوارديولا را مي شناسند. قطعا همه ما از رفتن پپ ناراحت شديم؛ چون اصلا انتظارش را نداشتيم ولي با تيتو شيوه کاري ما تغيير نخواهد کرد و همه چيز مشابه قبل خواهد بود.»از سوي ديگر و در جريان ديدار تيم ملي پرتغال مقابل دانمارک در رقابتهاي يورو2012، هواداران دانمارکي براي آزار دادن رواني رونالدو، دائما نام مسي را بر زبان مي آوردند و بعد از آن بود که رونالدو در واکنش به اين شعارها گفت:«پارسال در اين موقع، مسي از رقابتهاي کوپا آمه ريکا حذف شده بود. آن اتفاق که بدتر بود.نه؟»
واکنون مسي درپاسخ به اظهارات رونالدو گفته:«هيچ حرفي در واکنش به صحبتهاي رونالدو ندارم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2795
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6292
بازدید ماه : 6176
بازدید کل : 286654
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس