عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

- اگر حلم و بردباری تو مرا به دست آرزو و میل سرکش می سپارد پس چه کسی لغزش های مرا در زمین خوردن های ناشی از هوا و هوس نادیده گرفت ؟

**************

- اگر هنگام جنگ با نفس وشیطان یاری تو نباشد مسلما یاری نکردند مرا به دست رنج و حرمان می سپارد.

**************

- الهی ! راز دل نهفتن دشوار است و گفتن دشوارتر ، خدایا! بنده ای در نهایت ذلت و غربت در قعر ظلمت تو را می جوید.

**************

- الهی ! هیچ کس را به هیچ کس آشنا مکن و اگر آشنا کردی از هم جدا مکن.

**************

- الهی !به ما آن ده که ما را آن به ؛ الهی ! پاک کن خاک کن.

**************

- الهی ! ترسانم از بدی خود، پس بیامرز مرا به خوبی خود.

**************

- الهی ! برسر از خجالت گردآریم و رخ از شرم گناه زرد.

**************

- الهی ! تقوایی ده که از دنیا ببریم ؛ روحی ده از عقل برخوریم.

**************



- الهی ! به صلاح آر که نیک بی سر و سامانیم ؛ جمع دار که پریشانیم.

**************

- الهی ! توفیقی ده که به دین استوار شویم ؛ به راه دار تا سرگردان نشویم.

**************

- الهی ! بیامرز تا سر دین بدانیم ، بر فروز تا در تاریکی نمانیم .

**************

- الهی! همه را از خودپرستی رهایی ده و همه را با خود آشنایی ده؛ همه را از مکر شیطان نگاه دار، همه را از کیفر نفس آگاه دار.

**************

- ای قطره های زیبا، ای دره های گرانبها ، ای ژاله های صبحدمان و ای اشک ها بیایید، بیایید و آتش سینه ام را خاموش کنید؛ ببارید و مرهمی بر دل سوخته ام بگذارید.

**************

- ای خدا ! بی نیاز بنده نواز چاره ساز ! بی پناهان را پناهی و بیچارگان را چاره؛ اینک درمانده ای وامانده و از همه جا رانده دست نیاز به سوی آن بی نیاز دراز کرده و سر بر آستانت ساییده و به تو التجا آورده است. خدایا ! به فریادم برس آن روزی که جز تو فریاد رس نیست ؛ آن روز که فرشتگانت عمود آهنین بر سرم می کوبیند و زنجیر برگردنم می آویزند!

**************

- ای مهربان ! خوشا دمی که در تو گمم ، فاصله ها از میان رفته اند و گویی در آغوش توام ؛ خدایا! چقدر فریاد بزنم که مرا ازا نی قفس آزاد کن ؛ من مال توام ؛ خدایا! چقدر فریاد بزنم که مرا از این قفس آزاد کن ؛ من مال توام؛ مرا پیش خودت ببر.

**************

- ای مهربان ! من دنبال تو آمده ام، کجایی؟ مرا پیش خودت ببر؛ من وصال می خواهم، عشق و شهادت می جویم ؛ ببخش که سخت محتاج و مستحقم.

**************

- ای عزیز! بارگناه کجا کشم؟ ک.س رسوایی کجا برم؟ قصه غصه ی این همه حقارت و نکبت با که بگویم جز تو که همه لطف و مرحمتی ، عفو و رحمتی ، صابر و ستاری .

**************

- ای خدا ! ما اگر کار بدی می کنیم حقیقتش این است که نمی دانیم این کار از نظر تو بد است. یعنی این کار بد را به اسم بد نمی کنیم؛ اگر اشتباه کردیم به آقایی خودت ببخش.

***************

- مولای من! دوست دارم گوشه ای بنشینم و زیر لب صدایت کنم. به گوشه ای خیره شوم و تو هم مقابلم بنشینی و متوجه ات شوم. هی نگاهت کنم و هی گریه کنم؛ آن قدر گریه کنم تا از هوش بروم و بعد به هوش بیایم و ببینم که سرم روی دامان شماست. از بوی خوش و نسیم روح نواز وجودت از خود بی خود شوم. در آغوشت گیرم و تو اشک از چشمانم پاک کنی. سرم روی دامان شماست. از بوی خوش و نسیم روح نواز وجودت از خود بی خود شوم. در آغوشت گیرم و تو اشک از چشمانم پاک کنی . سرم را بر سینه ات قرار دهی و موهایم را نوازش کنی ؛ آن گاه به من وعده شهادت بدهی و من خود را بر بال ملایک ببینم و بشنوم که مرا وعده ی شفاعت می دهی ؛ آن وقت با خیال راحت از آتش عشق تو چون شمع بسوزم و آب شوم و ریو دامنت بریزم و هلاک شوم.

**************

- مهربان من! هرکسی به روشی تو را شناخته است و به زبانی از تو چیزی می خواهد و من افتخارم این است که تو را نشناختنم شناختم. فهمیده ام که تو فهمیدنی نیستی و در وهم نمی گنجی . اصلا یک جوری هستی. گاهی اوقات در نهایت ناامیدی به آدم امید می دهی و گاهی در نهایت امیدواری ، تلنگری می زنی که مواظب باش.

**************

- وای بر من از روی رسوایی ، واری بر من از روی تنهایی، از روز جدایی و گدایی ، از روز اسارت و مصیبت، وای برمن از خجلت ، از آتش جحیم و خشم رحیم ، محبوب من! می ترسم از آن که مرگم قریب باشد و مققرب درگاهت نباشم ، می ترسم از آن که مرک مرا در یابد تو را در نیابی ؛ مرا ببخش آن گاه که عطا کردی ، خطا کردم؛ وفا کردی ، جفا کردم ؛ هدایت کردی رهایت کردم! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4074
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7571
بازدید ماه : 7455
بازدید کل : 287933
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس