عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

این جمعه هم از دیدن رویت خبری نیست
دیگر نفسم هم،نفسِ معتبری نیست
رد می شود این جمعه و تا لحظه آخر
از آمدن سبز تو امّا اثری نیست 
 



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت20:22---26 خرداد 1391
من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش دوستانم بنشینندآرام و گل بگویند و همه گل شوند
شرط وارد گشتن شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست
بر درش برگ گلی می کوبم روی آن مینویسم خانه دوست اینجاست
تا که نپرسد سهراب هرگز که خانه دوست کجاست


arezoo
ساعت20:21---26 خرداد 1391
الًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم


خداونـــدا تو مـــــــــــی دانی که من دلواپس فردای خود هســــــتم

مــــــــــــبادا گــم کنــــم راه قشـــــــنگ ارزوها را

مـــــــــــــــبادا گم کنــــم اهــــــــداف زیـــــــــبا را

مـــــــــــــــــبادا جا بمانم از قطار موهبت هات

دلم بیـــــن امـــــــــید و ناامیـــدی میزنــــــــد پرســـــــــه،

میکــــــــــند فریاد،میشـــــــــــود خســــــــــتــــــــه

مـــــــــــــرا تـــــــــــــنها تو نــــــــــــگذاری،خداونــــــ ــــدا..


خداونــــــــــدا....


arezoo
ساعت20:19---26 خرداد 1391
روزی مجنون از میان سجاده مرد نمازگزاری عبور کرد.
مرد گفت: هی!
مگر نمی بینی که با معشوق خود راز و نیاز میکنم؟
مجنون گفت: من که عاشق لیلی هستم تو را ندیدم
تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی؟!


arezoo
ساعت20:15---26 خرداد 1391
مرا به غير تو نبود پناه مهدي جان
که من گدايم و هستي تو شاه مهدي جان
در انتظار تو شاها گذشت عمر عزيز
نگشت حاصل من غير آه مهدي جان
شها فقيرم و مسکين و بر سر راهت
نشسته ام به اميد نگاه مهدي جان
من عاشقم که ببينم جمال تو آيا
بود به سوي جناب تو راه مهدي جان؟
بحق حرمت اجداد خود نما نظري
ز مرحمت به من رو سياه مهدي جان
خميد پشت من که از بار معصيت شاها
نموده ام همه عمر اشتباه مهدي جان


arezoo
ساعت20:14---26 خرداد 1391
مـا بـدهکـاریـم بـه یـکدیگـر..

و بـه تمـام دوستـت دارم هـای نـاگفتـه‌ای کـه

پشـت دیـوار غـرورمـان مـاندنــد

و مـا آن‌هـا را بـلعیـدیم تـا

نـشان دهیـم منطـقی هستـیم...


arezoo
ساعت20:02---26 خرداد 1391
نگفتمت شعرم عبور چشم توست



دوای دلتنگی ام فقط ظهور چشم توست



نگفتمت که زخم،رنگ غصه هاست



غم نگاه ساکتم پر از غرور چشم توست



تمام شعرهای من نگاه های بی صداست



ولی دلم،عزیز من،فقط حضور چشم توست



چشمان عاشقم پر از صدای بی کسیست



و اشک های صادقی که شور و شوق چشم توست



اگرچه داری غمی به وسعت غروب ها



ولی هنوز شعر من گل صبور چشم توست



صدای مهربان تو پر از غریبگی شده



ولی هنوز آشنا،شعرم عبور چشم توست...




شعله
ساعت19:53---26 خرداد 1391
صف میکشند دلتنگیهای من

چون دانه های تسبیح

به نخ کشید شده

چقدر بگردانم دانه ها ر ا

تا تو بیایی ......



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2302
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5799
بازدید ماه : 5683
بازدید کل : 286161
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس