عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ز کجا پای نهادیم سر کوی تو بود
آنچه دیدیم و ندیدم گل روی تو بود
سجده بر سنگ بلا برد وضو ساخت زخون
هر که محراب نمازش خم ابروی تو بود
چون معلم بخرد درس جنون می آموخت
دل که دیوانه زنجیری گیسوی تو بود
پای هر قافله از خار رهت آبله داشت
دست هر سلسله بر سلسله موی تو بود
هر چه گفتیم و نگفتیم حکایت ز تو داشت
آنچه خواندیم و نخواندیم هیاهوی تو بود
آسمان گشت به هر سوی و زمین بوس تو داشت
مهر پروانه شمع رخ دلجوی تو داشت
از بیابان عدم تا به گلستان وجود
همه جا باغ گل از نرگس جادوی تو بود
غزل میثم بی دست و زبان را بپذیر
که ز آغاز غزل خوان و ثنا گوی تو بود  



نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت2:06---26 خرداد 1391
گفتي: نفرين ميکني؟
گفتم: نه، اما از خدا ميخوام
هيچکس اندازه من دوستت نداشته باشه...


سلام. من آپم....


nashenas
ساعت20:13---23 خرداد 1391
salam. man ap kardam, khoshhal misham biay....

arezoo
ساعت19:13---23 خرداد 1391

گاه گاهی که دلم می گیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست چه شبی بود آن شب! تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است به خاک و من اندر عجب این دیدار که تو بعد از سال ها هم چنان زیبایی! کاش می دانستی که چه کردی با من در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم چشم بر گرداندی و مرا سوزاندی


fars-download
ساعت17:03---23 خرداد 1391
فارس دانلود ، بزرگترين و بروزترين رسانه ي دانلود فارسي زبانان افتتاح شد
هيجان و لذت دانلود را با ماتجربه کنيد
دانلود جديدترين نرم افزارها ،بازي ، فيلم ، مستند،کتاب ،انيميشن ، عکس ، موبايل ، گرافيک و... بالينک مستقيم
جديدترين آپديت ها و يوزر و پسوردهاي آنتي ويروس ها
و اعطاي هر هفته 3 عدد کارت شارژ 5 هزارتوماني به قيد قرعه به فعال ترين کاربران
پس فرصت را از دست ندين

www.Fars-Download.Com

از پرداخت هزينه هاي پيامک هاتون خسته شده ايد؟
ديگه نگران نباشد ، با سامانه ي فارس اس ام اس ميتوانيد به صورت کاملا رايگان هرچقدر که ميخواهيد پيامک ارسال کنيد و ديگه بابت پيامک هاتون هزينه ندين
جهت ورود به سامانه و ارسال پيامک رايگان به لينک زير مراجعه کنيد

www.Sms.Fars-Graphic.Com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2693
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6190
بازدید ماه : 6074
بازدید کل : 286552
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس