عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ای یادگار عترت طاها، ظهور کن
آرام جان زهره ی زهرا، ظهور کن
از رخ بگیر معجر غیبت، عزیز دل
روشن ترین ستاره ی دنیا، ظهور کن
عمری در انتظار نگاهت نشسته ایم
ای تکسوار سینه ی سینا، ظهور کن
ای آنکه عرش، بسته به پایت کمند خویش
وی باده نوش ساغر ادنی، ظهور کن
هرگز بهانه از لب و خالی نجسته ایم
"تنها" تویی بهانه ی دلها، ظهور کن 



نظرات شما عزیزان:

النا
ساعت4:02---22 خرداد 1391
سلام خوبي عزيزم وبت عاليه گلم به وب منم سر بزن فقط خواستي همو لينك كنيم جاي اسم ادرس وبلاگتو بذار گلم

arezoo
ساعت10:15---21 خرداد 1391
چقدر خوب و روشن است نماي چشم هاي تو



نميرسد ستاره اي به پاي چشم هاي تو



به ماه خيره مي شوم فقط و گريه مي کنم



دلم که تنگ ميشود براي چشم هاي تو



و هي مرور ميکنم نگاه اول تو را



اگر نمي رسد به من صداي چشم هاي تو



تو تاکه پلک مي زني به سجده ميرود دلم



به پيشگاه اعظم خداي چشم هاي تو



شبي خراب مي شود حصارهاي فاصله



و آب مي شود دلم به پاي چشم هاي تو


arezoo
ساعت10:14---21 خرداد 1391


آنگاه که خنده بر لبت میمیرد

چون جمعه پاییز دلم میگیرد

دیروز به چشمان تو گفتم که برو

امروز دلم بهانه ات میگیرد


arezoo
ساعت10:13---21 خرداد 1391


- باران، قصیده واری،

- غمناك -

آغاز كرده بود.



***



می خواند و باز می خواند،

بغض هزار ساله ی درونش را

انگار می گشود

اندوه زاست زاری خاموش!

ناگفتنی است...

این همه غم؟!

ناشنیدنی است!



***



پرسیدم این نوای حزین در عزای كیست؟

گفتند: اگر تو نیز،

از اوج بنگری

خواهی هزار بار از اوج تلخ تر گریست!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 541
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4038
بازدید ماه : 3922
بازدید کل : 284400
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس