عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

آخرين وضعيت نقل‌وانتقالات سرخابي‌ها
پرسپوليس تاکنون 6 و استقلال 4 سهميه ليگ برتري جذب کرده‌اند. دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در فصل نقل و انتقالات رقابت حساسي دارند.
هر تيم مي تواند 7 سهميه ليگ برتري جذب کند. پرسپوليس تاکنون شهاب گردان، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، مهرداد پولادي، حسين ماهيني و محمد قاضي را به عنوان سهميه هاي ليگ برتري جذب کرده است.
گفته مي شود اين تيم به دنبال کريم انصاري فرد و محمدرضا خلعتبري نيز است. خلعتبري با توجه به اينکه در امارات بازي مي کند سهميه ليگ برتري به شمار نمي رود.
استقلال نيز تاکنون ميثم بائو، هاشم بيک زاده، امين منوچهري و قاسم دهنوي را از ليگ برتر به خدمت گرفته و بدين ترتيب از 7 سهميه ليگ برتري 4 نفر را جذب کرده است. باشگاه استقلال به دنبال جذب امير حسين صادقي، سياوش اکبرپور، کريم انصاري فرد است. آنها البته خلعتبري را هم مي خواهند.
هنوز تکليف بازيکناني مثل مهدي رحمتي، آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري در استقلال و علي کريمي در پرسپوليس مشخص نشده است. ضمن اينکه دو تيم استقلال و پرسپوليس هنوز تکليف دروازه بان دوم خود را مشخص نکرده اند.
گفته مي شود امير قلعه نويي مي خواهد از دروازه بان خارجي استفاده کند اما در عين حال شنيده مي شود شايد اين باشگاه سراغ وحيد طالب لو برود. از سوي ديگر باشگاه پرسپوليس هم به دنبال دروازه بان دوم است. شنيده ها حاکي از آن است که اين باشگاه نيم نگاهي به طالب لو دارد اما هنوز دو باشگاه پرسپوليس و استقلال براي جذب گلر دوم اقدام جدي نکرده اند.
بايد تا روز آخر منتظر ماند و ديد کدام تيم گوي رقابت را مي‌ ربايد و کهکشاني‌تر مي‌ شود.

*****************************************************************

طالبي و يک مدافع خارجي را جذب مي‌کنيم
سرپرست تيم فوتبال سپاهان از جذب فرشيد طالبي و يک مدافع خارجي خبر داد. رسول خوروش در گفت و گو با خبرگزاري فارس درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات بازيکنان عنوان کرد: با جدايي بنگر و حسيني به دنبال دو مدافع وسط هستيم. تصميم داريم فرشيد طالبي را به خدمت بگيريم و يک مدافع خارجي را هم مدنظر داريم.
وي در مورد روند مذاکرات با رحمان احمدي گفت: شب گذشته با مديربرنامه هاي اين بازيکن مذاکره کرديم اما سر مبلغ با هم به توافق نرسيديم و ماندن احمدي در سپاهان منتفي شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1798
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5295
بازدید ماه : 5179
بازدید کل : 285657
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس