عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می‌شد
اونو بدرقه راهت می‌کردم . . .

.

.

.

دوست دارم بدانم!
دوست داشتن را چگونه دوست داری؟
تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری . . .

.

.

.

عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود
جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود
فردا که قیامت آشکارا گردد
هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود . . .

.

.

.

دینی به گردن ندارم به‌جز دست‌هایـت . . .

.


.

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

.

.

.

قــدم کــوتــا ه
اما دلــم بـه انــدازه آسمــــان..
لب از تو
پرواز از من . . .

.

.

.

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟
تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟
با آنکه ز ما یاد نکردی..
ای آنکه نرفتی دمی‌از یاد کجایی؟

.

.

.

شکر خدا نشد که عاشقت شوم
تقدیر این نبود که من لایقت شوم
یاد توا کنار دلم چال کرده ام
تا بیخیال تو و هق هق ات شوم

.

.

.

عشق در لحظه پدید می‌آید. دوست داشتن در امتداد زمان. و این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است.

.

.

.

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری
ولی انگاه همین جا و همین دور و بری
ماه می‌تابد و انگار تویی می‌خندی
باد می‌آید و انگار تویی می‌گذری . . .

.

.

.

سخت تریـن کار دنـیا بی محلی کـردن به کسیه که با تمـــام وجـود دوسش داری …..!!!!

.

.

.

وقتی خداحافظی میکنیم
چــه انـرژی عـظیـمی‌مـی خواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن . . .

.

.

.

همیشه منتظر کسی باش که تو رو با همه دیوونگیت قبول داشته باشه و تو رو به همه نشون بده و بگه :
این دیوونه … عشق منه

.

.

.

اشک خیمه زده بر صفحه ی چشم نگرانم
چنـد روزیسـت که دلواپسـم و بـد نگرانم
کوچه از رهگذر سرد غمت زار و گرفته ست
شب بی تابش ماه روی تو برده امانم . . .

.

.

.

تو می‌دونی که ستاره توی شب چه جایی داره !
تو شبای این دل من تو همونی ، اون ستاره،
هر دلی یه یاری داره ، نازنین نگاری داره
اما اسم تو رو بردن واسه من یه یادگاره

.

.

.

احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه‌های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می‌چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است . . .

.

.

.

ای ثانیه‌ها مرا تب آلود کنید / سرتاسر خانه را پر از عود کنید
چشمان حسود کور ، عاشق شده ام / اسفند برای دل من دود کنید

.

.

.

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم
فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم
تو خوب میفهمی‌مرا وقتی پر از بهانه ام
ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام . . .

.

.

.

برای عشق مبارزه کن ولی هرگز گدایی نکن……

.

.

.

بیزارم از آن عشق که عادت شده باشد
یا آن که گدایی محبت شده باشد
خودبینی و خودخواهی اگر معنی عشق است،
بگذار که آیینه نفرت شده باشد . . .

.

.

.

سبز شد در مسیر کوچیدن
دانه دانه، عبور ممنوع / ایست
بی تو ای شوق لحظهء پرواز
بالهای پرنده مصنوعـ ـیست

.

.

.

انسانهای پاک و ساده را با تمام وجود دوست دارم
همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند
همانهایی که برای همه لبخند میزنند
همانهایی که بوی ناب “آدم” میدهند
و من باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است . . .

.

.

.

راستش را بــگو
وقتی دستـم را گرفتی
کدام خط دستـم را
دستکاری کردی
که سر نوشتم از سر نوشته شد!

.

.

.

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم
یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم . . .

.

.

.

خط می‌کشم
روی اسمت با مدادی
که نوک ندارد هیچ وقت …!!

.

.

.

این روزها هوای مرا نداری ، خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !

.

.

.

تو همان آرزوی پرواز هستی
برای پرنده ای که
بی رحمانه در اوج ِ رهایی صید شد.

.

.

.

خواب دیدم که دلم بند تو بود / خواب من تعبیر لبخند تو بود
تو به سان گل شدی اوج شکوه / نبض من ، در ساقه آوند تو بود . . .

.

.

.

من که میدانم اگر به کودکی هم برگردم
تو همان شیشه شیر گمشده ام میشوی…

.

.

.

باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته / آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته
زردی روی مرا ، نیک تماشا نما / شمع وجود من از دوری تو کاسته . . .

.

.

.

امشب‌ که‌ شعله‌ می‌زندم‌ ماجرای‌ تو
بر این‌ سرم‌ که‌ سر بگذارم‌ به‌ پای‌ تو
بی‌تاب‌ و بیقرارم‌ و بی‌واهمه ولی‌؛
جز حرف‌ عاشقانه‌ ندارم‌ برای‌ تو

.

.

.

دل صدچاک ما را تیغ ترحم بدرید / دل ما را به همان قیمت ارزان بخرید
دل من گرچه شکسته ، گوهری ناب شده / عشق در قلب تو آن تحفه ی نایاب شده .

.

.

.

دو نفر که می‌خوان عاشق هم بشن نباید زیاد از هم سوال بپرسن چون ممکنه دیگه اصلا عاشق هم نشن!
میکل آنجلو آنتونیونی

.

.

.

زندگی چیدن سیبی است که یاید چید و رفت
زندگی تکرار پاییز است که باید دید و رفت
زندگی رودی است جاری هر که آمد
کوزه ای شادمان پر کرد و مشتی آب نوشید و رفت
قاصدک ? این کولی خانه بدوش روزگار
کوچه گردیهای خود را زندگی نامید و رفت . . .

.

.

.

عـاشــق کـه شـاخ و دم نــدارد ….
حــواست که نبــاشـد ؛
بی تــاب کـه بــاشـی ،
زُل بـزنی به یک نقطه !
دلتــنگ کــه بـــاشـی ….
همـه چـیــز تمــــام است !
محــکـوم میشـوی بـه عــــشــــــــــــق … !!!

.

.

.

قلبم فدای عزیزی که دنیایی از دلتنگی را به امید یه لحظه دیدنش به جان میخرم

.

.

.

فرشته مهربون از آسمون اومد پایین و گفت:
ازین دنیا چی می‌خوای تا برات برآورده کنم !
گفتم: اونی که داره این اس ام اس رو می‌خونه
گفت: نگفتم که تمومه دنیا رو !

.

.

.

بند دلم را به کفش‌هایت گره زده بودم که هرجا رفتی دلم را با خود ببری
غافل از اینکه تو پابرهنه میروی و بی خبر !

.

.

.

با نگاهی هرس کن علف‌های هرز دلتنگی ام را . . . 


نظرات شما عزیزان:

آسو
ساعت17:00---31 تير 1391
سلام وبلاگت خیلی مرتب ودرحین سادگی زیباست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4946
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8443
بازدید ماه : 8327
بازدید کل : 288805
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس