عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

گريپ‌ فروت يكي از مركباتي است كه بيشتر از 4000 سال است در هند و مالزي كاشته مي‌شود. گريپ‌فروت ميوه مشترك فصل پاييز و زمستان است. گريپ‌فروت رسيده ترش و شيرين و كمي تلخ مي‌باشد. نوعي از گريپ‌فروت كه در شمال ايران مي‌رويد چون داخل آن قرمز رنگ است به آن تو سرخ مي‌گويند.
گريپ‌فروت منبع غني ويتامين ث است. به نحوي كه نصف گريپ‌فروت، بيش از 50 درصد ميزان مورد نياز روزانه بدن ويتامين «ث» را در بر دارد. انواع سرخ و صورتي اين ميوه سرشار از بتاكاروتن است كه بدن، آن را به ويتامين «آ» تبديل مي‌سازد.
همچنين گريپ‌فروت حاوي ويتامين ب 1، ب 2، اسيد فوليك، فسفر، منيزيم، مس و منگنز است. 100 گرم گريپ‌فروت داراي 30كالري انرژي، 13/0 گرم چربي، 3/0 گرم پروتئين، 325 ميلي‌گرم پتاسيم، 25 ميكروگرم اسيد فوليك، 40 ميلي‌گرم كلسيم و يك ميلي‌گرم آهن و 88 گرم آب است.

گريپ‌فروت چون داراي كالري كمي است نوشابه بسيار خوبي براي آنهايي است كه مي‌خواهند وزن كم كنند و لاغر شوند. گريپ‌فروت از پرتقال كمتر قند دارد. گريپ‌فروت را نبايد به همراه تعدادي از داروها خورد زيرا اثر آنها را چند برابر مي‌كند مثلا كسي كه داروي فشار خون مصرف مي‌كند اگر آن را با گريپ‌فروت بخورد اثر دارو زيادتر شده و شخص فشار خونش بشدت پايين مي‌آيد و خطرناك است.

بتازگي گزارشاتي منتشر شده مبني بر اين‌ كه مصرف زياد گريپ‌فروت مي‌تواند احتمال بروز سرطان سينه در زنان را تا 30درصد افزايش دهد.

براساس اين گزارش چنانچه خانم‌ها به طور مرتب و روزانه از گريپ‌فروت استفاده كنند احتمال بروز اين بيماري در آنها تا 30 درصد افزايش مي‌يابد حتي اگر اين ميزان به اندازه روزانه يك‌چهارم از يك گريپ‌فروت باشد.

گريپ‌فروت را مي‌توان تا يك هفته در دماي اتاق نگه داشت و در صورتي كه به جاي سرد كردن، آن را گرم كنيد، پرآب‌تر مي‌شود. چنانچه بخواهيد ميوه را به مدت زيادتري نگهداري كنيد، آن را بايد در يخچال بگذاريد و در اين صورت بين 6 تا 8 هفته سالم مي‌ماند. قبل از آب گرفتن يا خوردن، گريپ‌فروت را در دماي اتاق قرار دهيد. هنگامي كه اين ميوه را مي‌بريد زود مصرف كنيد زيرا در اثر ماندن مواد موثر خود را از دست داده و تلخ مي‌شود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1395
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4892
بازدید ماه : 4776
بازدید کل : 285254
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس