عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اعتراض ايران به ميزباني ازبکستاني ها
مسئولان تيم ملي فوتبال کشورمان به اقدامات مسئولان ازبکستاني در فرودگاه اعتراض کردند.کاروان تيم ملي فوتبال کشورمان براي برگزاري ديدار روز يکشنبه خود بامداد جمعه وارد فرودگاه تاشکند شد و برخلاف رسم معمول که بايد استقبال خوبي از ملي پوشان کشورمان مي شد، مسئولان اززبکستاني اقدام به بازديد چمدان هاي ملي پوشان ايران کردند که اين موضوع با اعتراض مسئولان تيم ملي مواجه شد.
ضمن اينکه مسئولان ازبکستاني به مسئولان تيم ملي ايران اعلام کرده بودند که اتاق هاي مناسب براي بازيکنان در نظر گرفته اند که شامل 12 اتاق دو نفره بوده اما زماني که تيم ملي به هتل اينترکونتينانتال رسيد متوجه شدند که اين اتفاق نيز رخ نداده و ناهماهنگي مسئولان ازبکي ادامه دارد. 
ديدار تيم هاي ملي فوتبال ازبکستان و ايران در مرحله نهايي رقابتهاي مقدماتي جام جهاني ساعت 18:30 روز يکشنبه به وقت ايران در ورزشگاه جار تاشکند برگزار خواهد شد.

*****************************************************************

مسي: بارسا با نبود گوارديولا کنار مي آيد
مهاجم آرژانتيني درصحبتهايي اعلام کرد که هيچ وقت به رفتن از بارسا، بعد از جدايي پپ فکر نکرده است.ليونل مسي،ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا معتقداست که تيمش مي تواند با نبود پپ گوارديولا برروي نيمکت مربيگري بارسا کنار بيايد.
گوارديولاي 41 ساله با اتمام رقابتهاي اين فصل وبعد از پشت سرگذاشتن 4 سال موفق برروي نيمکت مربيگري بارسا،اين تيم را ترک کرد . او از سال 2008 تا به امروز 14 جام قهرماني با بارسا کسب کرد تا موفق ترين مربي تاريخ باشگاه لقب بگيرد و تحسين همگان را براي خود جلب کند 
الان ليونل مسي باور دارد که تيتو ويلانووا، دستيار سابق پپ و مربي کنوني بارسا مي تواند با اين تيم به موفقيت برسد و درصحبتهايي اعلام کرده که درفکر جدايي از بارسا بعد از کنار رفتن پپ از اين تيم نبوده. 
مسي در صحبتهايي به اکسپانسيون گفت:« من دربارسلونا واقعا خوشحالم و هيچ وقت به تغيير تيمم فکر نکرده ام.قصد ترک بارسا را ندارم. ما با جدايي پپ کنار مي آئيم و اميدواريم که با تيتو همه چيز به همين ترتيب پيش برود.تيتو هم فلسفه و ذهنيت مشابهي با گوارديولا دارد.»

*****************************************************************

رويانيان:3سال بمانم پرسپوليس را جهاني مي‌کنم
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: من اگر 3 سال در اين باشگاه بمانم مطمئن باشيد اين تيم را کاملاً حرفه‌اي و جهاني خواهم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2050
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5547
بازدید ماه : 5431
بازدید کل : 285909
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس