عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

گفتگوي گوارديولا با مقامات چلسي
سرمربي مستعفي بارسلونا پس از ديدار با مقامات چلسي حالا خواستار اين شده که نشست رو در رويي با "رومن آبراموويچ" داشته باشد. روزنامه سان گزارش داده که چلسي بابت به خدمت گرفتن گوارديولا پيشنهاد ساليانه 11 ميليون پوندي به اين مربي ارائه کرده است.
مالک باشگاه چلسي همچنين قول داده در دو سال اول حضور گوارديولا در چلسي فشاري بر روي اين مربي براي بردن جام وجود نداشته باشد.
گوارديولا خواسته تا به طور رو در رو با آبراموويچ ديدار کند تا بتواند اين پيشنهادها را از دهان خود او بشنود.
يکي از نزديکان باشگاه چلسي گفت: اگر اين ملاقات بزرگ بين اين دو صورت پذيرد، آن اتفاقي که بايد مي افتد.

*****************************************************

شياطين سرخ پر طرفدارترين تيم جهان
باشگاه انگليسي منچستريونايتد با نزديک به 660 ميليون نفر هوادار، بالاتر از تمامي غول‌هاي فوتبال در دنيا ايستاد. به نقل از گاردين، ممکن است شياطين سرخ نتوانند مانند چلسي در جذب ستاره‌هاي فوتبال موفق عمل کرده و قهرماني در ليگ برتر را نيز به رقيب همشهري واگذار کنند ولي هم‌چنان بالاترين تعداد هواداران در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.
يونايتدها طي 5 سال گذشته توانسته‌اند طرفداران بين المللي خود را 5 برابر کرده و به عدد 659 ميليون تن برسانند. بر اساس مطالعه جديدي که در اين زمينه صورت گرفته، اين باشگاه نسبت به سال 2007 درآمدهاي خود را بيشتر کرده و با رشد 98 درصدي تعداد هواداران روبه‌رو بوده است.

*****************************************************

آغاز مذاکرات بارسا و ميلان براي انتقال تياگو سيلوا
بارسا مي‌داند که مذاکرات همانند روند جذب فابرگاس و الکسيس سانچز در فصل قبل، طولاني و سخت خواهد بود.به گزارش سايت طرفداري و به نقل از نشريه اسپورت، بارسلونا مي‌داند که قيمت اين بازيکن اصلا پايين نيست و ميلان به خصوص پس از جدايي نستا، گتوزو، اينزاگي و سيدوف، در مورد تياگو سيلوا به پيشنهادهاي زير 40 ميليون پاسخ منفي مي‌دهد.



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت11:01---11 خرداد 1391
آنهایی که حرف بـرای گفتـن کم دارند ....

درد بـرای گـفـتــن ؛ زیــاد دارنـــد . . . !!


arezoo
ساعت11:00---11 خرداد 1391
من پشت ثانیه های محال

به دنبال آرزوهایم می گردم ...

یا شاید رویاهایم ...

ولی می گردم ...!


elnaz
ساعت0:10---11 خرداد 1391
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
********من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 962
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4459
بازدید ماه : 4343
بازدید کل : 284821
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس