عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره، اون میدونست فاصله ها چه به روز آدمها میارن!
.

.




با آن نگاه نازنینت حس دوباره بودن را به من بخشیدی! کاش در کنارم میبودی همیشه! هرثانیه و هر لحظه دلتنگ نگاهت هست

.
.


امروز برایت اینگونه دعا کردم، خدایا!

بجز خودت به دیگری واگذارش مکن! تویی پروردگار او

پس قرارده بی نیازی در نفسش! یقین در دلش

اخلاص در کردارش! روشنی در دیده اش! بصیرت در قلبش

و روزی پر برکت در زندگیش

آمین 

.

.

همه مرا به خنده های باصدا می شناسند ؛
این بالش بیچاره ،
به گریه های بی صدا
از اینجا احمق بودنت شروع میشود:وقتی میفهمی موجود دیگری را بیشتر از خودت دوست داری

.

.

دل"
اتفاقی ترین اشتباه دنیاست!
بسته میشود آنجا که نباید؛
کنده میشود از جایی که نباید.

.

.

یک تلنگر
هم
کافی بود

برای اینکه بشکنم،
به هر حال ممنون از مشتت...

.

.

آهسته گفت : "خدا نگهدارت"
در را بست و رفت...
آدمها چه راحت ، مسئولیت خودشـان را
به گردن "خدا" می اندازند!!

.

.

عمر من در عشق خوبان سر رسید / موی من از عشق خوبان شد سفید

صد من چون از کبوتر خانگیست / ناز کردن بر من از دیوانگیست

من چه دارم از تو پنهانش کنم ؟ / جان تقاضا کن که قربانت کنم

.

.

بیخودی به خودت زحمت نده! این بذرهای تنفر که در دلم می کاری هرگز جوانه نخواهد زد

.

.

آشق !

از این به بعد اینگونه بنویسید ! چون همیشه سرش کلاه می رود . . .

.

.

وداع آخرم با تو وداعم با نفس هامه / ببین نزدیکه ویرون شم رفیقم قلب تنهامه

یه دریا تو چشام دارم شبم سر ریز بارونه / بدون تو کسی جز من کنار من نمی مونه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3653
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7150
بازدید ماه : 7034
بازدید کل : 287512
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس