عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ما با دلمان هنوز مشكل داریم / صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می بُرد و می دوزد / انگار نه انگار كه ما دل داریم !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اینروزهــا هیـــچ چیـز سر جـایـش نیست!!

جـز تـو .... بـــدجــور جــا گـرفتـی در دلـم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فقط چند قدم ، مانده بود برسم به تو . . . اگر این خواب ادامه داشت !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

«او» چو در من مرد، ناگه هر چه بود / در نگاهم حالتی دیگر گرفت
گوئیا شب با دو دست سرد خویش / روح بی‌تاب مرا در بر گرفت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من به یاد دل و دل یاد تو را می گیرد، دل اگر یاد عزیزیش نکند می میرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شاید با هم بودن سخت تکرار شود، اما به یاد هم بودن را هر لحظه می توان تکرار کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گرچه جانم رود از دست در این کنج قفس،یادت ازدل نرود تا که مراهست نفس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قیامت قامت و قامت قیامت / قیامت می کند آن قد و قامت
موذن گر ببیند قامتت را / به قد قامت بماند تا قیامت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرا ببخش اگربه تو پیله کرده ام قدری تحمل کن پروانه میشوم...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نازنینا گر طبیبی بنده بیمار توام / با دلی پر آرزو مشتاق دیدار توام
گر بگویی جای پایت روی چشمان من است / چشمها سهل است ، من با جان خریدار توام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فاصله یا تو ... چه فرقی می کند ؟
هر دو مرا یاد یک چیز می اندازد ....تنهایی …!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میگم شبا ستاره ها تا می تونن دعات کنن نورشونو بدرقه پاکی خندهات کنن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اوج نیاز نفسم دربه در نگاهته ، آرامش درون من دیدن روی ماهته!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام
.
.
.
کشوندمت این پایین که خصوصی بهت بگم واسم عزیزی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهانه های دنیا تورا ازیادم نخواهد برد.من تورا درقلبم دارم.نه در دنیا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دعا کردم که تنها مال من شی/تو تعبیر قشنگ فال من شی
دعا کردم بدونی چشم براتم/هنوز دلبسته بغض صداتم
اگه بازم دلت با دیگرونه /چشات دنبال از ما بهترونه
بذار بایاد تو دلخوش بمونم/فقط دلتنگیات با من بمونه 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3018
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6515
بازدید ماه : 6399
بازدید کل : 286877
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس