عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

من از پشت شبهای بی خاطره
من از پشت زندان غم آمدم
من از آرزوهای دور ودراز
من از خواب چشمان نم آمدم
تو تعبير رؤيای ناديده ای
تو نوری كه بر سايه تابيده ای
تو يك آسمان بخشش بی طلب
تو بر خاك ترديد باريده ای
تو يك خانه در كوچه زندگی
تو يك كوچه در شهر آزادگی
تو يك شهر در سرزمين حضور
تويی راز بودن به اين سادگی
مرا با نگاهت به رؤيا ببر
مرا تا تماشای فردا ببر
دلم قطره ای بي تپش در سراب
مرا تا تكاپوی دريا ببر 



نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت23:52---31 خرداد 1391
اگر تنهایی ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست



فدای قلب پاک آن عزیزی / که در هر جا که باشد یاد ما هست . . .

سلام من منا هستم ممنون می شم اگه به وبلاگم سربزنی


arezoo
ساعت20:06---6 خرداد 1391
به خدا گفتم : بيا جهان را قسمت کنيم

آسمون مال من، ابراش مال تو

دريا مال من، موج مال تو

ماه مال من، کسوف مال تو

خورشيد مال من، خسوف مال تو

خدا خنديد و گفت :

تو انسان باش ، همه دنيا مال تو

من هم مال تو ...اپم


arezoo
ساعت12:46---6 خرداد 1391
یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه می نویسم برای آنکه باید باشد و نیست....



arezoo
ساعت12:46---6 خرداد 1391
دعایم برایت این است : درمیان مردمی که می دوند برای زنده بودن



آرام قدم برداری برای زندگی کردن


arezoo
ساعت12:41---6 خرداد 1391
کاش می شد قلب ها آبادبود
کینه و غم هابه دست بادبود
کاش می شد دل فراموشی نداشت
نم نم باران،هم آغوشی نداشت!
کاش می شد کاش های زندگی
گم شوند پشت نقاب بندگی!
کاش می شد کاش ها مهمان شوند
درمیان غصه هاپنهان شوند!
کاش می شد آسمان غمگین نبود
ردپای مرگ و کین رنگین نبود!
کاش می شد روی خط زندگی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2366
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5863
بازدید ماه : 5747
بازدید کل : 286225
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس