عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

بارسلونا فاتح جام حذفي اسپانيا شد
تيم فوتبال بارسلونا بامدادشنبه با برتري مقابل اتلتيک بيلبائو ، فاتح جام حذفي باشگاههاي اسپانيا شد تا جوزپه گوارديولا با کسب چهاردهمين جام قهرماني ، اين تيم محبوب کاتالونيا را ترک کند.ديدار پاياني جام حذفي باشگاههاي اسپانيا در ورزشگاه ' ويسنته کالدرون ' شهر مادريد برگزار شد که تيم بارسلونا توانست با حساب سه برصفر برابر حريف به برتري برسد و اين جام را در آغوش بکشد.
' پدرو ' دردقايق 3و24 و ' ليونل مسي ' در دقيقه 20 سه گل پياپي رابه اين حريف تحميل کردند تا بارسلونا در نيمه نخست بار خود را ببندد. در وقت دوم ، هيچ تغييري در بازي رقم نخورد ، ضمن اينکه بارسلونا در اين نيمه رغبت زيادي براي گل زدن نداشت .

**********************************************************

زايد با پرسپوليس به توافق رسيد
مهاجم ليبايي پرسپوليس براي تمديد قرارداد با اين تيم به توافق رسيد.مدير برنامه‌هاي ايمون زايد در خصوص جلسه روز گذشته با رويانيان، اظهار داشت: همراه زايد به ديدار رويانيان رفتيم و با توجه به علاقه زايد به پرسپوليس و رضايت باشگاه، توافق اوليه براي تمديد قرارداد اين بازيکن به مدت يک سال ديگر انجام شد.
وي افزود: زايد پس از اين موضوع به خارج از کشور سفر کرد و حدود يک ماه ديگر به تهران مي‌آيد و قرارداد رسمي‌ خود را امضا خواهد کرد.

**********************************************************

جانواريو با سپاهان تمديد کرد
سرپرست تيم فوتبال سپاهان از تمديد قرارداد با هافبک برزيلي اين تيم خبر داد.رسول خوروش درباره بازيکناني که قراردادشان با سپاهان به پايان رسيده، اظهار داشت: سيد جلال حسيني، رحمان احمدي، محسن بنگر، مهدي کريميان، هاشم بيک زاده، مهدي جعفرپور، احمد جمشيديان قراردادشان با اين به پايان رسيده اما کرانچار اين بازيکنان را مي خواهد و ما هفته پيش رو با اين بازيکنان وارد مذاکره مي شويم.
وي افزود: قرارداد جانواريو هم به پايان رسيده بود اما پس از توافق با اين بازيکن قرارداد وي تمديد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4602
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8099
بازدید ماه : 7983
بازدید کل : 288461
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس