عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

شاديهايم هديه به تو،اندك بودنش راخرده مگير،اين تمام سهمم ازروزگاراست..

************

ساده نوشتن چون ساده زيستن زيباست،پس ساده مي گويم فراموش شدني نيستي!

************

چه باشه چه نباشه
محبت سرجاشه
چه داری چه نداری
توعزیزروزگاری

************
یادت باشه که یادم بیاری که همیشه به یادتم و یادت هیچوقت از یادم نمیره یادت نره............

************

دردنیایی که برای یک تکه سیب همه بهشتیان زمین گیرشده اند چه انتظار غریبی است عدالت

************
نفست باران است
دل من تشنه ی باریدن ابر
دل بی چتر مرا مهمان کن . .

************

با هم ميشه آفتابو صدا كرد/ معتبر مثل طلا كرد
با هم ميشه سنگ بي صدا رو/ با ناز ترانه آشنا كرد

************

بیـن ما هــر پنجره ، دیوار شد
درد مـــا در بودن ما ریشه داشت
رفتن و مردن ، علاج کــار شد
آشنایی های خوش آغاز ما
ابتدا نفرت ، سپس انکار شد

************

بی تو
حتی باران هم
بوی تشنگی می دهد.

************

اگه صداموميشنوي ديگه ازم جدانشو،دنيابهم وفانكردتوديگه بي وفانشو،

************

درديده ى مانقش رخ دوست اگرنيست،يادش به دلم لحظه اى ازسينه جدانيست.درسينه ى بي كينه ى مانقش توجاريست،هرچندكه درديده ي ماجاى توخاليست.

************

حماقت چیست...؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
این که من...
تو را...
با تمام بدیهایی که در حقم میکنی...!!
هنوز...
دوست دارم
************

مهربانیت را مرزی نیست
یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده

************

گاه باران همه ی دغدغه اش باران نیست،
گاه از غصه ی تنها شدنش می بارد.

************
بخاطربسپاردر تقويم رفاقت روزى بنام "فراموشي" وجود ندارد.

************
گرباغم دوریت نسازم چه کنم/بایادتوگرعشق نبازم چه کنم/چون در نظرم فقط تویی مایه ناز/گرمن به تو ننازم چه کنم...

************
آنچنان میل تو دارد دل من،
كه اگر نامه رسان گرگ بیابان باشد،
قدمش میبوسم

************

این منم پنهانترین افسانه ی شبهای تو / آنکه در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت
خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم / زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت . . .

************

سراسر خواب من کابوس، کابوس / ندارم در شبم فانوس، فانوس
به دل آمد بگویم من تو را دوست / ولی لب وا نشد، افسوس، افسوس . . .

************

رها کردی چرا دست دلم را؟ / به خاک و خون کشیدی حاصلم را
مرا تو می‌کشی صدبار در روز / ولی من دوست دارم قاتلم را . . .

************

به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟ / عروس این چمن بودی چه می‌شد؟
چرا چون باد رفتی از کنارم؟ / همیشه مال من بودی چه می‌شد . . . ؟

************

دلم باغی پر از ریحان و گل بود / به روی رود عشقت مثل پل بود
نگاهم کردی و ویران شد این دل / مگر چشم تو از قوم مغول بود؟

************

اى كاش،گفته بودى عاشق ديگرى شده اى...
من خودم هم عاشق بودم،
دردت را درك ميكردم.

************

دلم هواى توراميكند،
ميروم سراغ شعرهايم...
اين روزهاخوب يادگرفته ام خودرابه كوچه على چپ بزنم...!!!

************

.میتوانم تپشهای قلبت رو شمارش کنم ….. چشمای بیقرارت هنوزم خیلی حرفها دارند که بزنند….
.
.
.
.
.

هستی…. آخه تو ، توی قلب منی…

************
************

به آدم گفتم همه تقصیرتوبود
زیرلب زمزمه کرد
سیب دندان زده ازدست توافتادبه خاک ....

************

من از نگاه کلاغی که رفت فهمیدم که سرنوشت درختان باغمان تبر است

************

همیشه یه گوشه دلتو بذار واسه خلوت اونی که خلوتشو با خاطرات تو پر کرده...

************

زندگی دلخستگي های مداوم نیست ، هست ؟
دوری و دلبستگی ها گرچه لازم نیست ، هست !
دوری و دلواپسم ، دلواپس احساس تو ...
راستی ، دلواپسی هایم مزاحم نیست ؟ هست ؟

************

عشق زيباست،اماوقتي بي وفايي را ديدي،عشق رامجازات نكن 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1858
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5355
بازدید ماه : 5239
بازدید کل : 285717
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس