عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ،

باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش!چون آدمی که ابله باشه ،

معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه !
.

در راستای گرانی تخم مرغ:

پیشنهاد جدید سر آشپز: املت رو با تخم مرغ شانسی درست کنید!

هم ارزون تره، هم هیجان انگیزتر!
.

 به غضنفر میگن: تاحالا آبجو خوردی؟

میگه: جدا جدا خوردم ولی باهم نه!
.

حیف نون زنگ می زنه مطب، می گه: متخصص پوست؟

منشی می گه بله، حیف نون می گه پوست بز چند می خرید!؟

.

صبح کیفم رو زدند، بدبخت شدم، توش همه زندگیم بود. شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی، دو و نیم میلیون پول، چهارده تا سکه تمام بهار آزادی، یه شاخه نبات، یک دست آینه و شمعدان،

وکیلم؟

خیلی وقته که میخوام یه چیزی بهت بگم ولی تاحالا روم نشده، گفتنش برام خیلی سخته: د . . . . . . . . . . . . . . . . دو . . . . . . . . . . . . . . . . دوس . . . . . . . . . . . . . . . . دوسه لیتر بنزین دارین به من بدی؟

.

دوست داری تغییر کنی خوشگل بشی عوض بشی ناز بشی مامان بشی اصلا”یه چیز دیکه بشی؟ پس از همین حالا با ماتماس بکیرید(سازمان بازیافت زباله )

.

دیشب خواب دیدم اونم چه خوابی… حالا گوش کن تا تعریف کنم خواب دیدم مردیم و داریم میریم بهشت… توی راه تو خسته شدی و من کولت کردم… سر پل صراط که رسیدیم من خسته شدم و تو منو کول کردی… دم در بهشت که رسیدیم نگهبان گفت خرت رو ببند دم در و بیا داخل

 

 


نظرات شما عزیزان:

مـریــم ღ نویسنده وبلاگ محمد جان دوستت دارم ღ
ساعت16:02---2 آذر 1390
سلام
من بــرگشتــــم! باکلی تـغییر!
البته به اصرار خیلی از دوستای خوبم!
راستی همه ی دوستای خوبمو که توی وبلاگ محمد جان دوستت دارم لینک کرده بودم دوباره لینک کردم! حتی تــو دوست عزیز!
پس یه زحمت : آدرس جدید وبلاگم رو دوباره توی وبلاگاتون لینک کنید.مرسی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2575
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6072
بازدید ماه : 5956
بازدید کل : 286434
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس