عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

من هنوز تو را مثل تمام شد مشق شبم ، دوست دارم !
مثل ستاره های رنگی که چفت می خورد به سفیدی دفترم !
.
.
می پذیرم همه ی تاریکی ها را / غصه های تلخ دنیا را
غمهای ناتمام روزگار را / اما نمی پذیرم یک لحظه غم بی تو بودن را
.
.
میدونی فرق آسمون خدا با آسمون دلم چیه ؟
تویه آسمون خدا یه ماهه با بی نهایت ستاره ولی تو آسمون دلم یه تک ستارست بی نهایت ماهه
.
.
دوثت دارم
دوصت دارم
وسط دارم
دوصط دارم
دوثط دارم
نمیدونم چه جوری ؟ ولی دوست دارم
.
.
قبل از اینکه تو رو ببینم دریا رو ندیده بودم !
اما فهمیدم تو دریایی با این تفاوت که دریا شوره ولی تو شیرین
.
.

 

توی تنهایی من یاد تو مهمون منه / میدونی عشق تو هم قفلای زندون منه
.
.
من شیفته ی برق نگاهت شده ام / دلباخته ی روی چو ماهت شده ام
بعد از غزل عشق که جوشید ز دل / با ثانیه ها چشم به راهت شده ام
.
.
در آغوشم که میگیری آنقدر آرام میشوم که فراموش میکنم باید نفس بکشم
.
.
لحظه ای با من بیا باران شویم / در نگاه شاپرک مهمان شویم
لحظه های دور از همه تردید ها / در جوار عاشقی پنهان شویم
.
.
شعله گفت کاش روزی به شمعدان میرسیدم شمع بدون اینکه حرفی بزند ذره ذره آب شد تا شعله به آرزویش برسد !
.
.
همیشه ماندن دلیل بر عاشق بودن نیست ، خیلی ها می روند تا ثابت کنند که عاشقند
.
.
ای کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن تا هر یک ساعت یک بار به هم میرسیدیم !!!
.
.
از خدا نخواه که همه دنیا رابه تو بدهد ، از خدا بخواه کسی را به تو بدهد که تو را به همه دنیا ندهد
.
.
وقتی کسی گفت : نمی‌تونم بی تو زندگی کنم ، یعنی به نبودنت فکر کرده !
.
.
تو خواستی مرا به خودت وابسته کنی
تو خواستی قلبم را اسیر قلب پاکت کنی
دیگر محال است بتوانی مرا از خودت سیر کنی !
.
.
به تو می اندیشم ای سراپا همه خوبی !
تک و تنها به تو می اندیشم همه وقت و همه جا
من به هر حال که باشم به تو می اندیشم
تو بدان این را تنها تو بدان ! تو بیا و تو بمان با من . تنها تو بمان !
جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب
.
.
سعی نکن تو زندگی بهترین قطارو سوار بشی ، سعی کن بهترین ایستگاه پیاده بشی
.
.
درون سینه دریا گشته ای تو / در این ویرانه پیدا گشته ای تو
تو را نامی بغیر از دل ندادند / برای من معما گشته ای تو
.
.
نازنینا گر طبیبی بنده بیمار توام / با دلی پر آرزو مشتاق دیدار توام
گر بگویی جای پایت روی چشمان من است / چشمها سهل است ، من با جان خریدار توام
.
.
من دوتا تو را دوست دارم : یکی این دنیا … یکی اون دنیا
.
.
هر بار که تو را یاد میکنم ، گم میشود تکه ای از من ، در من ! همین روزهاست که تمام شوم !
.
.
با هر نگاه تو تقویم قلبم ورق میخوره ، کاش هرگز به تعطیلی نرسه !
.
.
تو میگذری زمان میگذرد چه کنم با دلی که از تو توان گذشتنش نیست ؟
.
.
بهر وجود سایه ی وجود تو ، سایه ی من وجود یافت / خیال من در طلب خیال تو ، غیر خیال تو نبافت
.
.
به پایت افتاده ام تا به دستت بیاورم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2348
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5845
بازدید ماه : 5729
بازدید کل : 286207
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس