عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ويسي قرارداد دو ساله با پيکان امضا کرد
فصل گذشته تيم فوتبال صباي قم با عقد قراردادي دو ساله هدايت پيکان را برعهده گرفت. عبدالله ويسي امروز با مسئولان باشگاه پيکان به توافق نهايي رسيد و قرارداد دو ساله و سفيد با اين باشگاه امضا کرد.
ويسي فصل گذشته سرمربي صبا بود و با بازيکناني جوان تيم را به مکان چهارم ليگ برتر رساند.

************************************************

باشگاه بارسلونا:مسي نژاد پرست نيست
باشگاه بارسلونا در بيانيه‌اي اتهام نژاد پرستي عليه مهاجم آرژانتيني تيمش را رد کرد. باشگاه بارسلونا در خصوص ليونل مسي که چندي پيش متهم به نژادپرستي شده بود، اعلام کرد: اتهام عليه مهاجم آرژانتيني به هدف نخواهد خورد.
رويستون درنته، بازيکن رئال مادريد چندي پيش مسي را به رفتار نژاد پرستانه عليه وي در بازي متهم کرد.
درنته که اين فصل را به صورت قرضي در اورتون انگليس گذراند، در مصاحبه‌ با مجله‌اي هلندي ادعا کرد که مسي به دفعات وي را کاکا سياه خوانده است.

************************************************

کله گنده هاي بارسا نخواستند که پپ ادامه دهد
رئيس سابق بارسا نسبت به روسل و اعضاي کادر مديريتي بارساموضع گيري تندي داشت.اپورتا درصحبتهايي درمورد خودش و روابطش با آنخل ماريا ويار،رئيس فدراسيون فوتبال اسپانيا گفت:« راستش را بخواهيد من هيچ وقت درمورد داوري ها صحبت نمي کردم.همه مي دانند که من ويار راتجسين مي کنم. او مرد اصيلي است ومن ازاو درسهاي زيادي آموخته ام.»
لاپورتا درادامه بار ديگر با اشاره به استقلال کاتالونيا و احساسات خاص مردم اين منطقه از جمله خودش گفت:« اگر من به خاطر موفقيتهاي تيم ملي اسپانيا خوشحال مي شوم، به خاطر بازيکنان بارسلونا که درتيم ملي هستند و همچنين به خاطر آنخل ويار است.»
درادامه اين گفتگو لاپورتا درمورد گوارديولا و خداحافظي او بانيمکت مربيگري بارسا هم صحبت کرد. لاپورتا کسي بود که پپ را به عنوان مربي تيم پايه اي بارسلونا برگزيد ودرنهايت او را به تيم اصلي آورد.آن هم درحالي که خيلي ها فکر مي کردند که مورينيو،بهترين گزينه براي جايگزيني رايکارد است.
رئيس سابق باشگاه کاتالان اعتقاد دارد که مديران ومسئولان کنوني بارسلونا تمام اقدامات لازم براي ادامه حضور گوارديولا را انجام ندادند:« يکي از کارهايي که اعضاي کادرمديريتي ساندرو روسل انجام مي دهند،اين است که تمام آنچه دردوران ما در باشگاه کاتالان ساخته شده بود را ويران کنند. طبق اين اصل، جدايي پپ گوارديولا، اجتناب ناپذير بود.فکر مي کنم که آنها مي توانستند براي نگاه داشتن پپ کارهاي به مراتب بيشتري انجام دهند ولي ديدگاه من اين است که آنها کارهاي لازم را انجام ندادند؛ چون برايشان جالب نبود که پپ درسمت مربيگري تيم بماند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3039
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6536
بازدید ماه : 6420
بازدید کل : 286898
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس