عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

این شعر به صورت عمودی و افقی یک جور خوانده می‌شود (ماتریس متقارن ادبی)

از چهره افروخته گل را مشکن!

افروخته رخ مرو تو دیگر به چمن!

گل را تو دگر مکن خجل ای مه من !

مشکن به چمن ای مه من قدر سخن !

—–

اینقده بدم میاد وقتی دارم روی آهنگ میخونم خوانندهه اشتباه میخونه !

—–

جدیدا رفاقتا دو حالت بیشتر نداره

یا تو آویزون رفیقتی، یا رفیقت آویزون تو !

—–

اگه کسی رو دوس دارین

بهش بگین که دوســــش دارین

قبل از اینکه کسه دیگه اى این کارو بکنه!

—–

ظرف آجیل هایی که تو مهمونی ها جلوی من میذارن به ترتیب زیر خورده میشه

۱-بادوم هندی(البته اگه داشته باشه)
۲-پسته
۳-بادوم درختی
۴-فندق
۵-تخمه ژاپنی
۶-تخمه کدو
۷-نخودچی(اونم اگه داشته باشه)
۸-پیاله
۹-پیش دستی
۱۰_فرش
۱۱-همینجوری برو تا آخر!!!

—–

اونی که با اینکه میدونه ناراحت میشی راستشو میگه

سگش شرف داره به اونی که مثل سگ دروغ میگه !

—–

میگم اصغر آقا، بیزحمت اون اسکارتم بیار ببینیم چه شکلیه !

(عید دیدنی … فک و فامیلای اصغر فرهادی)

—–

اگه مثل من تنهایید..

اگه مثل من بیکارید ..

اگه مثل من مرض دارید ..

یه قرص جوشان بندازید تو تنگ ماهی قرمزا ، اونا هم براتون هلیکوپتری میزنن ..!

—–

تا حالا دقت کردین تو هر چیز که بیش از حد دقت کنید گند می زنید !

—–

تا حالا دقت کردین وقتی سوهان میخوری ۹۵%ش

میره لای دندونات و فقط ۵%ش نصیب معدت میشه؟!!!

—–

در حین بازی پرسپولیس از دروازبان الشباب امارات پرسیدن بازی چند چنده ؟؟

گفت الان ؟ ……….. یا الان !؟

—–

روانشناسی رانندگی:

اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن ۴۵ دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون

ولی این کمربند رو نبندن

کلا آدمای صبورین !

—–

امروز در بازار غیر رسمی هر اونس چاغاله ۱۲۱۰ تومان معامله شد!

—–

لازم دونستم تاکید کنم که بهترین شغل داشتن بابای پولداره !

—–

تا حالا دقت کردین همیشه دَنده ماشیـن خوب جا می خوره اِلا موقعی که بابات کِنارتهِ

—–

همه پیرزنا مث برف پاک کن میرقصن ؟؟؟ یا مادر بزرگ من اینجوریه فقط ؟

مسوولان رسیدگی کنید لطفا !!!

—–

بغض هایت را برای خودت نگه دار…..گاهی سبک نشوی، سنگینتری

—–

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞﺕ ﺭﻭ ﺟﺎﯼ۱۴۴، ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ …

—–

راستی…!

بعضی از مهمون‌ها حبیب خدا نیستن عذاب الهین ….گفتم در جریان باشید

—–

یادش بخیر وقتی بچه بودیم میرفتیم عید دیدنی خونه فامیلامون

آخرش که میخواستیم از اونجا بیاییم منتظر عیدی بودیم

اونام نمیدادن ما هم فکر میکردیم شاید یادشون رفته

مجبور میشدیم دو سه بار بند کفشمونو باز کنیم تا شاید فرجی بشه !

—–

تجویز دارو … برای خیلی از ماها … سه بسته خاک برات نوشتم هر هشت ساعت می‌ریزی رو سرت !

—–

ترجیح میدهم در بی کلک باشم و به درس خواندن فکر کنم تا اینکه در حال درس خواندن باشم و به بی کلک فکر کنم ! (یکی از فامیل های دور دکتر شریعتی)

—–

دقت کردین !؟

وقتی دعواتون با یکی تمام میشه تازه کلی جواب های دندون شکن به ذهنتون میرسه !

—–

خانم ها ،شارژ ایرانسل میدم، بدون آرایش بیائید بیرون از خونه … )

—–

الان شما اگه همینطوری بیکار هم نشسته باشید تو خونه

از نظر پدر و مادرتون، بچه همسایه یا بچه فامیل بهتر از شما بیکار میشینه ! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2648
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6145
بازدید ماه : 6029
بازدید کل : 286507
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس