عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

کاش به جای جدایی مردن بود ، چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن
.
.
.
.
به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده
لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده
.
.
.
.
مرا اینگونه باور کن ، کمی تنها کمی بی کس
کمی از یادها رفته ، خدا هم ترک ما کرده
خدا دیگر کجا رفته ؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست ؟
که شاید هم به جرم آن ؛ غریبی و جدایی هست
.
.
.
.
تو را دوست داشتم ولی افسوس که در دادگاه زمانه مرا محکوم به جدایی کردی
.
.
.
.
چشمامو وقف تو کردم ، دل به خلوت تو بستم
هم ترانه پس کجایی ؟ من که مردم از جدایی
دل شکسته و غریبم ، جون میدم اگه نیایی
.
.
.
.
آری فاصله ها کار خود را کرد
من و تو رو از هم جدا کرد
.
.
.
.
تو دنیا از ۳ آهنگ خوشم نمیاد بشنوم !
صدای کودکی را از بی مادری ، صدای مجرمی را از بی گناهی ، صدای عاشقی را از جدایی
.
.
.
.
دوستی من و تو دوستی شاخه و برگ است ، و جدایی برگ از شاخه مرگ است
.
.
.
.
تا نباشد جدایی ها کس نداند قدر یاران
کویر خشک می داند بهای قطره ی باران
.
.
.
.
فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی
دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟
.
.
.
.
می گویند سه چیز زاده ی عشق نیست :
جدایی ، سفر ، فراموشی !!!
ولی آن زمان که تو مرا تنها گذاشتی و فراموشم کردی من لحظه لحظه عاشقت شدم
.
.
.
.
نه بلبل خواهد از بوستان جدایی
نه گل دارد خیال بی وفایی
اگر گفتی مرا الان چه حالی است
میان قلب من جای تو خالی است
.
.
.
.
دراین دنیا نکردم من گناهی
فقط کردم به چشمانت نگاهی
اگر باشه نگاه من گناهی
مجازاتم بکن غیر از جدایی 


نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت11:06---18 ارديبهشت 1391
سلام
ممنون از حضورت
وتشكر از شعرزيبايي كه نوشته بودي

بازم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4837
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8334
بازدید ماه : 8218
بازدید کل : 288696
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس