عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 2 امتياز از پرسپوليس کسر نمي‌شود
اعضاي کميته استيناف در آخرين نشست خود به اين جمع بندي رسيدند که 2 امتياز کسر شده از تيم پرسپوليس به مجموع امتيازات اين تيم بازگردد. 

*********************************************************

فتح‌الله‌زاده: چه وقت گفتيم مالک کمپ هستيم؟
مديرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد واعظ آشتياني در ماجراي کمپ باشگاه استقلال فرافکني مي‌کند. علي فتح الله زاده در گفتگويي در واکنش به اظهارات واعظ آشتياني مديرعامل پيشين استقلال که گفته بود "انتشار اسناد کمپ باشگاه استقلال افشاگري عليه مديرعامل اين باشگاه است و در اين مدارک مطرح نشده کمپ به نام استقلال است و اين کمپ "در اختيار باشگاه" و نه متعلق به آن است و چرا نامه چهارم در سال 79 منتشر نشده"، عنوان کرد: واعظ آشتياني مي خواهد فرافکني کند و به همين دليل هر روز مصاحبه مي کند. آقاي واعظ! بس کن، به اندازه کافي آبروي خودت را برده اي و بيشتر از اين جو را مسموم نکن.
وي افزود: من در هيچ يک از مصاحبه هايم در مورد کمپ نگفته بودم استقلال، مالک کمپ است و در سندهايي هم که منتشر شد چنين چيزي نيامده و فقط آمده در اختيار باشگاه استقلال است و بايد در آن ساخت و ساز ورزشي شود و در صورت گرفتن پايان کار سند به نام استقلال مي خورد.

*********************************************************

پيروزي رئال و بارسلونا در هفته سي‌و‌هفتم لاليگا
تيم‌هاي فوتبال رئال مادريد و بارسلونا مقابل حريفانشان در هفته سي‌و‌هفتم لاليگاي اسپانيا به پيروزي رسيدند. هفته سي‌و‌هفتم لاليگاي اسپانيا شب گذشته با 10 ديدار به طور همزمان پيگيري شد که در يکي از اين بازي‌ها تيم فوتبال رئال مادريد قهرمان زودهنگام اين مسابقات در خانه گرانادا به برتري 2 بر يک رسيد.
گل‌هاي اين بازي را خارا در دقيقه 5 براي گرانادا و کريستيانو رونالدو از روي نقطه پنالتي در دقيقه 81 و کورتس گل‌به خودي در دقيقه 90 به ثمر رساندند.
ضمن اينکه تيم ميزبان با اخراج دو بازيکن خود هورتادو و سيکوايرا هر دو بازيکن در دقيقه 90، نه نفره بازي را به پايان رساند.
در ديگر بازي مهم برگزار شده، بارسلونا در شب وداع گوارديولا از نيوکمپ با 4 گل دربي کاتالان مقابل اسپانيول را به نفع خود به پايان رساند.
ليونل مسي مهاجم آرژانتيني بارسا درخشش خيره‌کننده‌اي داشت و هر 4 گل بازي را در دقايق 12، 64 (پنالتي)، 74 و 79 (پنالتي) به ثمر رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4032
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7529
بازدید ماه : 7413
بازدید کل : 287891
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس