عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

غروب جمعه رسیده است وبازتنهایی
غروب این همه غربت چرانمی آیی؟
زمین به دورسرم چرخ می زندپس کی
تمام می شوداین روزهای یلدایی؟
کجاست جاذبه ات آفتاب من؟خسته است
شهاب کوچکت ازاین مدار پیمایی
کبوترانه دلم راکجا روانه کنم؟
کجاست گنبدآن چشمهای مینایی؟
تمام هفته دلم رابه جمعه خوش کردم
غروب جمعه رسیده است و باز! ! ! تنهایی 



نظرات شما عزیزان:

یه منتظر
ساعت22:48---16 ارديبهشت 1391
سلام
خدا حفظش کنه لابد با خانواده رفته بوده اروند جای شما خالی قبل غید اونجا بودیم
ممنون از حضورتون
خوشحال میشم شمام وقتی بروزمیشید اطلاع بدین[گل]
http://www.golesorkhzhi.blogfa.com
http://www.zendegi91zh.blogfa.com


arezoo
ساعت16:23---16 ارديبهشت 1391
اما چه رنجي است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زيبايي ها را تنها ديدن و چه بدبختي آزاردهنده اي است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از كوير است.

نفس
ساعت13:02---16 ارديبهشت 1391
آپـ ـمـ ـ[گل]

ارامگاه د ل
ساعت12:04---16 ارديبهشت 1391
چه زیبا بود
و چه سخت است انتظار
و کیست منتظر؟؟؟
منتظر حضور موثرتان هستم اپم
با علی


ارامگاه د ل
ساعت12:04---16 ارديبهشت 1391
چه زیبا بود
و چه سخت است انتظار
و کیست منتظر؟؟؟
منتظر حضور موثرتان هستم اپم
با علی


یه منتظر
ساعت19:42---15 ارديبهشت 1391
سلام
دیشب که نمیدانستم برای کدامیک از دردهایم گریه کنم ،دوباره خندیدم.[گل]
من با نامه ی یک استاد دانشگاه به....(اینو خدت بیا ببین).ببببروزم
منتظر نظرات زیباتان هستم
http://www.golesorkhzhi.blogfa.com


یه منتظر
ساعت19:42---15 ارديبهشت 1391
سلام
دیشب که نمیدانستم برای کدامیک از دردهایم گریه کنم ،دوباره خندیدم.[گل]
من با نامه ی یک استاد دانشگاه به....(اینو خدت بیا ببین).ببببروزم
منتظر نظرات زیباتان هستم
http://www.golesorkhzhi.blogfa.com


یه منتظر
ساعت19:42---15 ارديبهشت 1391
سلام
دیشب که نمیدانستم برای کدامیک از دردهایم گریه کنم ،دوباره خندیدم.[گل]
من با نامه ی یک استاد دانشگاه به....(اینو خدت بیا ببین).ببببروزم
منتظر نظرات زیباتان هستم
http://www.golesorkhzhi.blogfa.com


محسن
ساعت19:10---15 ارديبهشت 1391
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´ ¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶ ¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶ ´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶ ´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶ ´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´ ´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4969
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8466
بازدید ماه : 8350
بازدید کل : 288828
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس