عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

خون ما از خون دیگر عاشقان رنگین تر است
گاه یک دشنام از صدها دعا شیرین تر است
سنگدل ! من دوستت دارم ، فراموشم مکن
بر مزارم این غبار از سنگ هم سنگین تر است
.
.
.
.
می زند باران نفرت بر پشت شیشه
حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه
.
.
.
.
زنده بودنم با تو بودن است و نفس کشیدنم به هوای توست ، دوستت دارم
.
.
.
.
طنین نبض بارانی ، بلوغ چشمه سارانی
تو را من دوست می دارم ولی هرگز نمی دانی
.
.
.
.
ما دانه نخورده صید این صیاد شدیم
ناکرده گنه ببین چه بدنام شدیم
ترسیدن ما ، ز ترس بدنامی بود
حالا از چه بترسیم که بد نام شدیم ؟
.
.
.
.
عشق مان را بر درخت کاجی یادگاری مینوسم تا نه در زمستان بلرزد و نه پاییزی شود
.
.
.
.
کیستم که شدم لیلی آن عاشق دلناز
تو که باشی که شدی جان و دل لیلی دلباز
.
.
.
.
به تو حسودیم میشه ! چون قلبم به جای اینکه اول برای خودم بتپه برای تو میتپه
.
.
.
.
کاش بر ساحل رودی خاموش ، عطر مرموز گیاهی بودم
چون بر آنجا گذرت می افتاد ، به سروپای تو لب می بوسیدم
.
.
.
.
سلول انفرادی من سینه ی من است
تنها خیال سرخ تو گنجینه ی من است
.
.
.
.
واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو مینوسم ، قلبم خیس دلتنگی است و چشمانم طوفانی !!!
.
.
.
.
چو گل های شقایق داغدارم
بیا پروانه شو بنشین تو در کنارم
بزن مرهم به زخم قلبم
که خنجر خورده ی این روزگارم
.
.
.
.
ای مهربانم ، ازین پس هر شب سراغت را از ماه می گیرم و هر روز به خورشید می سپارمت تا مبادا به سایه ی غم گرفتار شوی
.
.
.
.
دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
و از چشمان خونسرد تو پیداست
که شور عشق سابق را نداری
.
.
.
.
من گل پژمرده ای هستم
چشمهایم چشمه ی خشک کویر
تشنه ی یک بوسه ی خورشید
تشنه ی یک قطره ی شبنم
.
.
.
.
گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است ، کاش میشد که تو را میدیدم
.
.
.
.
به کدامین شهر نگاهت بخشم دل بی تابم را ؟
تو تمنای دلی هر شب و هر خوابم را
.
.
.
.
خوشا اس ام اسی که از تو باشد
درونش ردی از پای تو باشد
در آور کفش و جورابت ، بفرما
به روی چشم ما جای تو باشد ! 


نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت15:19---14 ارديبهشت 1391
بیا حواس " خدا " را پرت کنیم

تو صدایش کن

و من دزدکی

فاصله ها را بر میدارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2762
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6259
بازدید ماه : 6143
بازدید کل : 286621
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس