عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

آن گاه كه سرمست زندگاني دنيا و مغرور به آن شدي به ياد قيامت باش (فاطر/5)  

آن گاه كه در پي تعالي و كمال هستي نيتت را پاك و الهي كن (فاطر/29-30)

آن گاه كه دوست داري به آرزوهايت برسي، به درگاهم دعا كن تا اجابت نمايم.(فاطر/60)

آن گاه كه دوست داري كسي همواره به يادت باشد، به ياد من باش كه من همواره به ياد تو هستم(بقره/152)

آن گاه كه دوست داري با من همسخن شوي نماز را به ياد من بخوان(طه/14)

آن گاه كه روحت تشنه نيايش و راز و نياز است آهسته مرا بخوان(اعراف/55)

 آن گاه كه شيطان همواره در پي وسوسه توست، به من پناه بر (مومنون/97) 

آن گاه كه لغزش ها روحت را آزرده ساخت، در توبه به روي تو باز است (قصص/67)

حلقه محبويب را به قلبت بياويز: كه اگر او را دوست بداري او نيز تو را دوست بدارد (آل عمران/31)

آن گه كه نوميدي بر جانت پنجه افكنده و رها نمي شوي، به من اميدوار باش( زمر/53) 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2460
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5957
بازدید ماه : 5841
بازدید کل : 286319
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس