عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

هنوزم انتظار و انتظار است
هنوزم دل بی تو بی قرار است
هنوز خواب میبینم به شب ها
همان مردی که بر اسبی سوار است
همان مردی که جمعه آید روزی
همان مردی که پایان انتظار است 

 



نظرات شما عزیزان:

کاش یکم بارون بگیره
ساعت11:34---13 ارديبهشت 1391

منجی
دیشب زنی رو دیدم که با آه و ناله می گفت : 9
خدا کند تو بیایی !
او عاشقانه برای آمدنت دعا می کرد.
صورت تکیده و درد کشیده زن رو به سوی آسمان ، انتظار آمدن منجی عالم بشریت را می کشید.
اما من ، دعا می کنم که تو نیایی !
تو بیایی که چه شود ؟ که چه کنی ؟
من برای منجی ای که 313 یار بیشتر ندارد دعا نمی کنم !
من برای ناجی ای که با شمشیر می خواهد بر علیه جهل فکری قیام کند دعا نمی کنم !
برای آمدنت دعا کنم که بیایی و سرهای ما را از تنمان جدا کنی ؟
آخر منجی تو چگونه می خواهی برای انسان این قرن سخن بگویی؟
با چه استدلالی می خواهی انسانهای بزرگ عصر ما را (ولتر - فروید - سارتر و ...)که همه چیز را با اصالت عقل می سنجند نه ایمان قانع کنی؟
برای دلتنگی و بیچارگی انسان قرن 21 کدام مدینه فاضله را می خواهی به ارمغان بیاوری؟ای منجی! زمانه ی ما ناجی عصر خودش را می خواهد نه هزاران سال پیش را.ناجی ای که دردهای انسان امروز را بفهمد.
ناجی ای که نه از شمشیر سخن بگوید و نه از کشتار.

ای منجی ! انسان امروز از جنگ متنفر است
دیگر نمی خواهد خون و کشت و کشتار را ببیند.آنقدر خسته است و درمانده که حتی نمی تواند به استقبالت بیاید.ای منجی ! تو می خواهی ستمکاران را نیست و نابود کنی؟
اما بگو چطور آنها را خواهی شناخت؟ 00:11
آنهایی که من می بینم چنان چهره ی خود را با نقاب ایمان آراسته اند که گویی خود خدایند !!
تو چگونه انها را می شناسی؟
ای منجی ! شمشیرت را غلاف کن ! برو گوشه ای تنها بنشین و چون من برای بشریت گریه کن


پارسا
ساعت18:16---12 ارديبهشت 1391
مرسی از حضورت علی جان

arezoo
ساعت18:11---12 ارديبهشت 1391
…عشق، مرگ و شکست… در زیر این ضربات است که انسان گاه برای نخستین بار نگاههایش که همواره در غیرخود و بیرون از خود مشغول است به خود بازمی‌گردد…”

arezoo
ساعت18:11---12 ارديبهشت 1391




هميشه برايت بهترين ها را خواسته ام



در هرشرايطي و به هر نحوي



وقتي غريبه ها اين گونه به تو ايمان دارند



چگونه مي تواني نااميد باشي



دوست من ؟



arezoo
ساعت18:09---12 ارديبهشت 1391
مناسب ترین کلمه:خداوند
زیبا ترین کلمه:عشق
پر احساس ترین کلمه:محبت
پر معنا ترین کلمه:نگاه
عالی ترین کلمه:دوستی
تلخ ترین کلمه:جدایی
دردناک ترین کلمه:خیانت
بدترین کلمه:تمسخر


محسن
ساعت17:25---12 ارديبهشت 1391
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***________________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
نگاه سردم را،

به چشم هاي پر از عشق قاب نقاشي،

که مانده بر ديوار،

دوباره ميدوزم

در انتظاري سخت،

اسير ديو سکوت،

نه با زبان که با تمام وجود،

و از نهايت بي انتهاي تنهايي،

وجود پاک تورا من به خويش ميخوانم....!

سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خيلي خوشم اومد .نميدونم وبلاگ من به قشنگي مال شما باشه يا نه اما خوشحال ميشم بياين و نظرتون رو بگين. مطالب عاشقانه زيادي داره که اميدوارم خوشتون بياد.منتظرم..........


موج دریا
ساعت17:11---12 ارديبهشت 1391
سلام مرس یکه بهم سر زدی بازم بیا وب قشنگی داری اگه موافق تبادل هستی خبربده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1021
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4518
بازدید ماه : 4402
بازدید کل : 284880
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس