عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

همان ناشناسی که دلم را با او آشنا می یافتم نگذاشت تا با این آشناها که دلم با آنها بیگانگی می کرد بمانم .

.

آن روز که همه به دنبال چشم زیبا هستند ، تو به دنبال نگاه زیبا باش !

.

چه بیهودگی عام و چه « برزخ» بی پایانی است « بهشتی » که در آن « او » نیست.

.

دنیا را بد ساخته اند،کسی را که دوست داری تو را دوست نمیدارد،کسی که تو را دوست دارد تو دوستش نمی داری. اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آیین هرگز به هم نمی رسید.

و این رنج است

.

"هر کس بد ما به خلق گوید ما چهره دل نمی خراشیم ما خوبی او به خلق گوییم تا هردو دروغ گفته باشی 



نظرات شما عزیزان:

mary
ساعت12:44---29 آبان 1390
سلام وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم به وبلاگ تازه متولد شده منم سربزنی و اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


علی
ساعت23:47---28 آبان 1390
سلام دوست عزیز و با حال
از این که به وبلاگم سر زدی ممنونم. شما هم وبلاگ باحالی داری
داداش به این سیستمهای تبادل لینک که نمیشه اعتماد کرد پس اگه ممکنه من رو لینک کنید با عنوان *تکبرگی در سربرگ خاطره ها* وبا ادرس www.ragbarg.loxblog.com من قبلا شما رو در فهرست لینک هام قرار دادم. خاطرت جمع..... وقتی لینکم کردی اگه خبر بدی یک دنیا ممنونت میشم. اخه خودت که میدونی داداش چشم ما وبلاگ نویسها به قسمت نظرها خشک میشه.. بازم ممنونم


مرِِیـم
ساعت18:24---28 آبان 1390

مثه برگی خشک و تنها روی شاخه موندم اینجا
… می ترسم …
توی چنگ وحشی باد برم از خاطر و از یاد
… بپوسم …
همه ی روزهای من قصه ی بودن من
توی آینه ی دلم مثه شب سیاه و سرده
…مثه ابرها رنگ درده …
تو شتاب لحظه ها من با خودم یکه و تنهام
… می دونم …
تو سراب این افق تا سفر نهایت اینجا
… می مونم …
همه ی روزهای من قصه ی بودن من
توی آینه ی دلم مثه شب سیاه و سرده
… مثه ابرها رنگ درده …
مثه یه غروب تنها که می شینه پشت ابرها
… یه سکوت بی پناهم …
توی این بیهودگی ها لحظه ها رو می شمارم
… انتظار هر نگاهم …
قایقی باید ساخت …
دور باید شد از این خاک غریب !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1871
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5368
بازدید ماه : 5252
بازدید کل : 285730
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس