عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

هجوم هواداران پرسپوليس به ورزشگاه آزادي
هواداران تيم فوتبال پرسپوليس براي حمايت از تيم خود در ديدار با الهلال عربستان از هم اکنون درحال ورود به ورزشگاه آزادي هستند.صف فشرده هواداران پرسپوليس با پوشيدن پيراهن هاي تيم محبوب خود و در دست داشتن پرچم سرخ رنگ مقابل پارکينگ هاي ورودي در شرقي ورزشگاه آزادي ترافيک ايجاد کرده که ماموران نيروي انتظامي با تلاش خود درحال برطرف کردن اين ترافيک هستند.
نکته جالب در بين هواداران آن که به چندين گروه تقسيم شده اند که هرکدام از آنان با شکل خاصي از پيراهن هاي قرمز رنگ وارد ورزشگاه مي شوند. 
برخي از هواداران پرسپوليس نيز که از ساعات ابتدايي امروز خود را به ورزشگاه رسانده اند در فضاي سبز مقابل ورزشگاه در حال استراحت هستند.

*******************************************************

کي‌روش پاسخ منتقدان را داد
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در واکنش به برخي انتقادها گفت: چرا بايد وقتم را براي کساني که بازي و تجربه بين‌المللي ندارند، تلف کنم.وي در پاسخ به سؤالي در مورد اينکه برخي معتقدند استعدادهاي خوبي در ايران داريم و چرا کي‌روش براي يافتن بازيکن به اروپا مي‌رود، تاکيد کرد: پتانسيل‌هاي خوبي در ايران داريم اما در بازي‌ها با پتانسيل‌ها بازي نمي‌کنيم و اين عملکردها هستند که نتيجه را رقم مي‌زنند. نکاتي مي‌گويم که بايد با دقت به آنها توجه شود. سرعت نور بيش از صداست و همه اين را مي‌دانند. به خاطر همين است که خيلي از افراد فکر مي‌کنند از فوتبال چيز زيادي مي‌دانند اما وقتي دهان خود را براي صحبت کردن باز مي‌کنند ناگهان متوجه مي‌شويد که با دانش فوتبال فاصله زيادي دارند.
کي‌روش افزود: سوال اينجاست که چرا بايد وقتم را براي کساني که بازي و تجربه بين‌المللي نداشتند، تلف کنم. دليل صحبت‌ها و انتقادهايي که مي‌شود به خاطر غرور دروني است. من در حال حاضر منتظر راه حل و راهکارها هستم. الان زماني نيست که انتقادها مطرح شود. بعضي‌ها اگر در کار خود تمرکز کنند شايد موفق‌تر باشند اما متاسفانه در کار ديگران دخالت مي‌کنند.

*******************************************************

سرمربي الريان: بازي فردا مثل فينال است
سرمربي تيم فوتبال الريان قطر گفت:‌ نگران تماشاگران نيستم چون اين شرايط باعث مي‌شود بازيکنانم انگيزه بگيرند. خاوير آگيره در نشست خبري پيش از بازي فردا استقلال گفت: بازي مهمي در پيش داريم و با مساوي و يا پيروزي مي توانيم شانس صعود خود را افزايش دهيم. مي دانيم استقلال در شرايط خوبي بسر مي برد اما ما مي توانيم به هدف خود برسيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4610
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8107
بازدید ماه : 7991
بازدید کل : 288469
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس