عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تغذیه صحیح بینایی قوی
با تغییرات عادات تغذیه ای و استفاده از مواد غذایی حاوی ویتامین A ؛ ویتامین C، امگا 3 و مواد حاوی آنتی اکسیدان، ترک سیگار و انجام ورزش بطور منظم شاهد اثرات شگفت انگیزبر بهبود سلامت بدن خود خواهید بود ویتامین A ، C امگا 3 و نوترنیت های حاوی آنتی اکسیدان ها می تواند در بهبود بینایی نقش موثر داشته باشند، توجه داشته باشید که مقدار زیاد مصرف هر ماده می تواند مضر باشد.
1- ویتامین A
ویتامین A در منابع حیوانی نظیر جگر ، تخم مرغ، شیر، کره، پنیر، وجود دارد. روغن جگر حاوی ماده رتینیل پالمیتات ( ویتامین A ) می باشد که در بدن به رتینول تبدیل می شود. رتینول برای عملکرد صحیح بینایی لازم است در بدن افراد بالغ رتینول تولید می شود اما بتدریج بر اثر عوامل مختلف توانایی تولید طبیعی رتینول کاهش می یابد، بهمین دلیل نیاز به مصرف ویتامین A در مراحل بعدی زندگی بالا می رود ویتامین A از گلوکوما ( آب سیاه) و ضعف بینایی جلوگیری می کند.
2- ویتامین C
هیچ رژیم غذایی بدون ویتامین C بر بهبود بینایی موثر نخواهد بود، ویتامین C در مواد غذایی نظیر آبمیوه ها، انواع توت، میوه ها یی نظیر کیوی و پرتقال به وفور یافت می شود و اثر فوق العاده ای بر جلوگیری از نارسایی بینایی نظیر ادم شبکیه دارد. ویتامین C از ادم شبکیه و کاتاراکت ( آب مروارید) جلوگیری می کند.
3- نوترینت های حاوی آنتی اکسیدان
برای جلوگیری و کاهش خطر ابتلا به Age-related macular degeneration (AMD) یا تخریب ماکولا به علت پیری، استفاده از مواد حاوی آنتی کسیدان ها توصیه می شود. AMD با علائمی نظیر تاری دید و کاهش دید در شب و نابینایی در دهه چهارم و پنجم زندگی ظهور می کند مواد غذایی نظیر اسفناج ، خربزه، گلابی، کلم بروکلی، هلو ،آلوها، کدو حلوایی و کدو سبز حاوی آنتی اکسیدان می باشند.
4- امگا- 3
امگا -3 در جلوگیری از گلوکوما ( آب سیاه ) موثر است این موضوع توسط دانشمندان آمریکایی تحقیق و به اثبات رسیده است. خوردن امگا- 3 سبب کاهش فشار چشم تا 13% می شود. با خوردن ماهی سالمون، بروکلی ، روغن ماهی، روغن جگر، فندق، کلم و سبزیهای دارای برگ سبز می توانید خطر ابتلا به افزایش فشار چشم کاهش داده و از بروز گلوکوما جلوگیری کنید.
به این ترتیب مصرف ویتامین های A و C و امگا 3 و آنتی اکسیدانها در بهبود و سلامت بینایی موثراند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1113
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4610
بازدید ماه : 4494
بازدید کل : 284972
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس