عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

رويانيان:اينبارجريمه‌ با ساير دفعات فرق مي‌کند
مديرعامل باشگاه پرسپوليس از جريمه بازيکنان اين تيم پس از شکست سنگين برابر تراکتورسازي خبر داد.  رويانيان با اشاره به اين‌که در حال بررسي دلايل افت تيم در ليگ هستم، گفت: فعلا بجز تأثر شديد نمي‌توانم درباره‌ي اين بازي صحبت کنم. هر حرف و تصميم عجولانه در حال حاضر دردي از پرسپوليس دوا نمي‌کند. بايد به خوبي شرايط به وجود آمده را بررسي کنيم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که براي حل مشکل دفاعي و دروازه‌باني پرسپوليس در فصل بعد چه تدابيري انديشيده‌ايد؟ گفت: مسلما برنامه‌ريزي‌هايي انجام داده‌ايم. اين بازي‌ها فرصت‌هايي است که ما به بازيکنان حال حاضر تيم مي‌دهيم. اميدواريم خيلي خراب نکنند؛ چرا که به هر حال پاي اعتبار خودشان در ميان است.
وي درباره‌ي اين موضوع که با اين شکست احتمال سقوط پرسپوليس به دسته‌ي پايين‌تر بيشتر شد، اظهار کرد: ان‌شاءالله سقوط نمي‌کنيم. بايد بازي‌هاي فردا را هم ببينيم. تا آن زمان اتفاقات زيادي خواهد افتاد.
رويانيان هم‌چنين درباره‌ي احتمال جريمه براي پرسپوليسي‌ها پس از دو شکست متوالي سنگين گفت: اين بار جريمه‌ي من با ساير دفعات فرق مي‌کند و بازيکنان و هواداران خواهند ديد که براي اين شکست‌ها چه جريمه‌اي در نظر خواهم گرفت.

****************************************************

ماندن يا رفتن گوارديولا، مسئله اين است
قرارداد پپ با بارسا با اتمام رقابت هاي اين فصل، به پايان مي رسد و هنوز کسي نمي داند که او در نوکمپ خواهد ماند يا خير. بعد از حذف بارسا از چمپيونزليگ و شکست در ال کلاسيکو که اميدهاي قهرماني اين تيم در رقابت هاي اين فصل لاليگا را به کمترين حد ممکن رساند، اکنون ماندن يا رفتن گوارديولا، مهمترين مسئله باشگاه کاتالاني است.
امروز ساندرو روسل، رئيس باشگاه بارسلونا به همراه جوزپ ماريا بارتومئو، نايب رئيس و آندوني سوبي ساره تا، مدير ورزشي باشگاه، به خانه سرمربي آبي و اناري ها رفتند و جلسه اي سه ساعته با او داشتند.
براساس گزارش ها، در اين جلسه، روسل اعلام کرد حاضر است يک چک سفيد به گوارديولا بدهد تا او قراردادش را با بارسا تمديد کند؛ اين به آن معناست که گوارديولا با هر شرايط و تا هر زماني که بخواهد مي تواند در بارسا بماند.
اما نشانه ها چندان اميدوار کننده نيست. گفته مي شود تصميم نهايي اش براي جدايي را گرفته و تنها به اين دليل که قصد دارد پيش از اعلام رسمي آن به مديران باشگاه، در تمرينات با بازيکنان تيمش صحبت کند، از اعلام آن خودداري کرد.
البته دلايل او براي ماندن هم کم نيست. داشتن يک کادر فني که در سه سال اخير بهترين عملکرد را داشته، تمايل بازيکنان و حمايت هواداران که حتي بعد از حذف از ليگ قهرمانان نيز سرمربي تيم شان را تنها نگذاشتند، از مهمترين آنهاست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3503
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7000
بازدید ماه : 6884
بازدید کل : 287362
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس