عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

بعضی وقت ها کسی پیدا میشه که چنان کیشت میکنه که سال های سال مات می مونی !
.
.
خسته ام ... نه این که کوه کنده باشم ، نه ! دل کنده ام ... !
.
.
آنهایی که بلند می خندند ، بی صدا گریه می کنند !
.
.
هنوز هم گاهی دلتنگ میشوم ، نه برای تو ! برای آن کسی که فکر میکردم تو بودی !

.
.
سخت ترین کار دنیا بی محلی کردن به کسیه که با تمام وجود دوسش داری !
.
.
مرهم زخم هایم کنج لبان توست ! بوسه نمى خواهم ؛ سخن بگو !
.
.
به خاطر دوست داشتن خجالت نکش ! کسی که باید خجالت بکشه ، اون کسیه که میدونه دوستش داری و دوست داشتن بلد نیست !
.
.
بنده ای از خدا پرسید : اگر سرنوشت من را نوشتی پس چرا دعا کنم ؟
خدا گفت : شاید نوشته باشم هر چه دعا کند !!!

 

 

یکبار عاشقت شدم اما صدبار باورت کردم ؛ صدبار خواستم فراموشت کنم اما یکبار هم نتونستم !
.
.
عشق گاهی از دوری بهتر است / عاشقم کرده ولی صبوری بهتر است
توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است / دلبرت وقتی کنارت نیس کوری بهتر است
.
.
عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار

 

باز باران بی ترانه / گریه های بی بهانه / میخورد برسقف قلبم
یادم آرد روی ماهت / باورت شاید نباشد / که دلم تنگ است برایت
.
.
بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد !
.
.
یه کاری برام انجام میدی ؟ همیشه مواظب خودت باش !

.
.
کتاب زندگی چاپ دوم ندارد ، پس عاشقانه زندگی کن ! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1601
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5098
بازدید ماه : 4982
بازدید کل : 285460
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس