عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

هاشميان:62 نمونه تست دوپينگ منفي اعلام شد
62 نمونه تست دوپينگ از سوي رئيس کميته پزشکي فدراسيون منفي اعلام شد.  به گزارش سايت رسمي فدراسيون، دکتر احمد هاشميان گفت: 62 نمونه تست دوپينگ که مربوط به نمونه هاي بازيکنان ليگ برتر، دسته اول، دوم و هفته هاي پاياني رقابتهاي ليگ برتر فوتسال آقايان و بانوان بوده، از سوي آزمايشگاه کلن آلمان منفي اعلام شد.

****************************************************

دي متئو: از ابتدا به دروازه بارساحمله مي کنيم
روبرتو دي متئو، سرمربي موقت چلسي، تاکيد کرد که در ديدار امشب مقابل بارسا، تيمش را براي پيروزي راهي ميدان خواهد کرد. آبي ها در ديدار رفت در استمفوردبريج با يک گل حريف کاتالاني را شکست دادند اما سرمربي ايتاليايي معتقد است دفاع از نتيجه 1-0 مي تواند بسيار خطرناک باشد.
در متئو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تلاش براي گرفتن يک تساوي بدون گل بسيار دشوار است. گل زدن در اين ديدار امتياز بيشتري براي ما محسوب مي شود؛ البته مي دانيم که رسيدن به اين هدف هم اصلا آسان نيست.
بارسا در مقابل هر تيمي موقعيت هاي زيادي ايجاد مي کند به همين دليل ما بايد تلاش کنيم که موقعيت هاي زيادي به وجود بياوريم."

****************************************************

گوارديولا: مسي بايد در آرامش باشد
سرمربي بارسلونا تاکيد کرد عدم گلزني مهاجم آرژانتيني تيمش در 2 ديدار اخير او را به هيچ وجه نگران نکرده است. ليونل مسي در ديدارهاي بارسلونا برابر چلسي در استمفورد بريج و رئال مادريد در نيوکمپ نتوانست بازي درخشاني از خود به نمايش بگذارد و در باز کردن دروازه حريفان نيز ناکام بود. بارسلونا اين 2 ديدار را با شکست به پايان برد.
پپ گوارديولا در اين مورد گفت: هيچ گاه بابت گل نزدن مسي نگران نخواهم شد حتي اگر در 27 ديدار پياپي نيز نتواند دروازه حريفان را باز کند. او بايد در آرامش باشد. به مسي حق مي‌دهم تا زماني که نخواهد، دروازه تيمي را باز نکند. نبايد فراموش کنيم او در اين فصل گل‌هاي زيادي براي ما به ثمر رسانده است.
هافبک پيشين تيم ملي اسپانيا عنوان کرد: بايد بگذاريم او بازي خودش را کند، خوشحال باشد و همان بازيکني باشد که تا پيش از اين بوده است. بدون شک جاه طلبي او کمک زيادي به ما خواهد کرد.

****************************************************

شهادت حضرت زهرا (س) تسلیت باد. 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1180
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4677
بازدید ماه : 4561
بازدید کل : 285039
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس