عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

معرفي داور ال کلاسيکو
آخرين باري که مالانکو ال کلاسيکو را سوت زده فينال کوپا دل ري در فصل 2010-11 بوده که رئال موفق شد بارسلونا را با يک گل شکست دهد.اوندیانو مالانکو متولد 8/10/1973 در ناورا اسپانیاست. او که از سال 2000 وارد داوری حرفه ای شد. در سال 2004 با قضاوت در جام یوفا اولین قضاوت بین المللی را تجربه کرد و سه سال بعد و در سال 2007 هم موفق به قضاوت در جام باشگاه های اروپا شد.او با قضاوت بازی دو تیم بایر مونیخ و اسپارتاک مسکو به جمع داوران نخبه اروپا پیوست. البته ان زمان زیر سلطه داوران مطرح اسپانیایی همچون میختو گونزالس ، مدینا کانتلاخو قرار داشت.سبک قضاوت او ترکیبی از انگلیسی – اسپانیایی است. 

****************************************************

400 ميليون بيننده براي ال کلاسيکو
جدال امشب بارسا و رئال مادريد در نيوکمپ بيش از 400 ميليون بيننده خواهد داشت.دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید که به عقیده بسیاری سرنوشت قهرمان این فصل در لالیگا را مشخص خواهد کرد، امشب از ساعت 22:30 در ورزشگاه نیوکمپ آغاز خواهد شد.
780 خبرنگار حرفه‌ای از 133 رسانه که از 31 کشور مختلف آمده‌اند، برای پوشش کامل خبری رویارویی دو غول فوتبال اسپانیا به ایالت کاتالان سفر کرده‌اند. 74 روزنامه و مجله، 16 آژانس خبری،‌ 4 ایستگاه رادیویی و 39 شبکه تلویزیونی در ورزشگاه حاضر خواهند بود تا بتوانند خبرهای لحظه به لحظه را از این رخداد بزرگ را به سراسر جهان مخابره کنند.

****************************************************

پيغام مورينيو به شاگردانش در آستانه ال کلاسيکو
ژوزه مورينيو،مربي پرتغالي رئال مادريد در آستانه ديدار حساس تيمش در ال کلاسيکو، استراتژي اش را تغيير داده است.ژوزه مورینیو،مربی پرتغالی رئال مادرید در آستانه دیدار حساس تیمش در ال کلاسیکو، استراتژی اش را تغییر داده است. این درحالی است که شاگردان مورینیو همچنان از باخت هفته گذشته مقابل بایرن مونیخ نگران و ناراحت هستند و با این نگرانی خود را آماده بازی با بارسا می کردند.
اما این نگرانی ها با دریافت پیام روحیه بخشی از سوی مربی رئال برطرف شد. مورینیو به شاگردانش گفته:« من به شما اعتماد دارم.» 
این مربی پرتغالی با این جمله بازیکنانی مثل آربلوا، په په، راموس، کوئنترائو، خدیرا، ژابی آلونسو، اوزیل، دی ماریا، کریستیانو رونالدو و بنزما را مملو از روحیه نمود. 
مورینیو هیچ حرف بدی نزد و هیچ رفتار بدی هم نکرد و همه چیز برعکس بود. آنها به علاوه دلایل شکست مقابل بایرن را هم مورد بررسی قراردادند واتفاقاتی که ممکن است در بازی با بارسا هم رخ بدهد، بررسی کردند.

****************************************************

گوارديولا: امتياز دادن ما يعني قهرماني رئال
سرمربي بارسلونا پيش از ديدار حساس برابر رئال مادريد گفت که عدم پيروزي تيمش در اين ديدار به معني قهرماني شاگردان مورينيو است.گواردیولا در این مورد گفت: چاره‌ای جز پیروزی در این پیکار حساس نخواهیم داشت زیرا اگر مادریدی‌ها در بازی امشب پیروز شوند و یا به تساوی برسند، قهرمانی در لیگ به آنها خواهد رسید. اگر رئال مادرید قهرمان شود، بدون شک به آنها تبریک خواهم گفت و پس از آن خودم را برای فصل بعد آماده می‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2891
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6388
بازدید ماه : 6272
بازدید کل : 286750
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس