عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

مدارک سپاهان درباره محروميت توزي منتشرشد
باشگاه سپاهان در اعتراض به بخشش مهاجم تراکتورسازي مدارکي را منتشر کرد. سایت باشگاه سپاهان برای اثبات حقانیت این باشگاه در اعتراض به بخشش محرومیت توزی مهاجم تراکتورسازی اقدام به گذاشتن مدارکی روی خروجی خود کرده و نوشته که برای قضاوت افکار عمومی این مدارک را روی خروجی خود قرار داده است.
گفتنی است، کمیته انضباطی بعد از بازی تراکتورسازی و صبای قم توزی مهاجم تیم تبریزی را به دلیل تخلفاتی که انجام داده بود با یک جلسه محرومیت روبرو کرد اما در یک جلسه فوق العاده به دلیل درخواست باشگاه تراکتورسازی مبنی بر بخشش محرومیت توزی یک روز قبل از بازی با سپاهان این مهاجم را بخشید.

**************************************************

مظلومي درنشست خبري پيش ازبازي برابرالجزيره
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال به الجزيره ببازد 6 امتياز ديگر پيش‌رو دارد. به نقل از سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی مقابل الجزیره که ظهر امروز انجام گرفت، اظهار داشت: بازی بسیار حساسی را پیش رو داریم و می‌دانیم که نتیجه این بازی نقش مهمی در صعود ما خواهد داشت. الجزیره تیم خوبی است اما هنوز هم معتقدم که در تهران حق ما پیروزی بود و آنها با خوش‌شانسی سه امتیاز را از آن خود کردند. توپ‌های ما گل نشد تا همین موضوع سبب شود آنها از فرصت‌ به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.مظلومی در پاسخ به اینکه اگر در این بازی نتیجه نگیرید شرایط‌تان برای صعود سخت می‌شود، گفت: ما حتی اگر خدای نکرده در این بازی نتیجه را واگذار کنیم، که با اطمینان می‌گویم این اتفاق نمی‌افتد، باز هم 6 امتیاز دیگر را پیش رو خواهیم داشت که با کسب آنها می‌توانیم صعودمان را قطعی کنیم.

**************************************************

جان تري: مسي يک جادوي تمام‌عيار است
جان تري، کاپيتان چلسي در آستانه ديدار تيمش مقابل بارسا در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان با روزنامه اسپانيايي آ. اس به گفت‌وگو نشسته است. از نظر او بارسا غيرقابل مهار نيست اما تيمي است که مي‌تواند حريف را تکه‌تکه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3089
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6586
بازدید ماه : 6470
بازدید کل : 286948
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس