عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

نوشابه 250 تومان
بستنی 350 تومان
کره 400 نومان
آدامس 200 تومان
بیسکویت 400 تومان
اونوقت روت میشه اس ام اس 10 تومنی نفرستی ؟؟؟
.
.
.
.
این اس ام اس رو به 4 دلیل برات می فرستم :
1 - دوستت دارم
2 - خیلی باحالی
3 - به یادتم
4 - ارزش زنگ زدن رو نداری !
.
.
.
.
بد ترین درد این نیست که عشقت بمیره
بد ترین درد این نیست که به اونی که دوستش داری نرسی
بد ترین درد این نیست که عشقت ندونه دوسش داری
بد ترین درد اینه که دستشویی داشته باشی اما دستشویی اون طرفا نباشه
.
.
.
.
میدونی فرق من با توپ چیه ؟
توپ رو باید شوت کرد تا گل بشه اما من خودم گلم
حالا فرق تو با توپ چیه ؟
توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوتى

.

.

.

.

سلام
غرض از مزاحمت ، مزاحمت بود که به حمد الله حاصل شد

.

.

.

.

گر چه از دوری این فاصله ها مایوسم
از همین فاصله دور انگشتمو میکنم توی چشمت

.

.

.

.

ده درصد دلم تنگه
بیست درصد به یادتم
سی درصد میخوامت
چهل درصد بیقرارم
پنجاه درصد دل نگرانم
شصت درصد حواسم بهته
هفتاد درصد دیوونتم
هشتاد درصد نوکرتم
نود درصد دوست دارم
صد درصد سر کاری

.

.

.

.

این پیام صرفا جهت ظهور نام قشنگ بنده روى موبایل شماست

لطفا ذوق کنید 


نظرات شما عزیزان:

مینا مینایی
ساعت23:30---28 فروردين 1391

علی شماره تو به من میدی دلم برات تنگ شده اصلا منو یادت میاد ؟ من فریما ام اسمی که خودت واسم انتخاب کردی . من از نوشته هات شناختمت والا اسم علی زیاده ولی هر علی تو نمیشه .مینا مینایی هم اسم آیدی بود که خودت واسم ساختیش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2614
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6111
بازدید ماه : 5995
بازدید کل : 286473
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس