عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

پرسپوليس از خطر جريمه نجات يافت
مسئولان باشگاه پرسپوليس به موقع لباس ورزشي را به بازيکن اين تيم رساندند تا سرخپوشان از خطر جريمه شدن در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نجات پيدا کنند.یکی از مسئولان ایرانی برگزاری این نشست و مسابقه پرسپولیس - الغرافه قطر با دیدن آقازمانی که با لباس شخصی به محل برگزاری نشست آمده بود به او تذکر داد تا پیش از حضور ناظر AFC لباس ورزشی تیم را برتن کند. آقازمانی بلافاصله با مسئولان تیم تماس گرفت و یکی از مسئولان باشگاه که به همراهی دنیزلی به نشست خبری آمده بود لباس آقازمانی را آورد و باشگاه پرسپولیس از خطر جریمه از سوی AFC نجات پیدا کرد.

*******************************************

دنيزلي خواستار مذاکره با زايد شد
مصطفي دنيزلي به مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام کرد تا براي تمديد قرارداد زايد وارد مذاکره شود. مصطفی دنیزلی، سرمربی پرسپولیس اعلام کرده که 26 اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان مازاد و بازیکنانی که قرار است جذب پرسپولیس شوند را بدهد اما با توجه به اینکه قرارداد ایمون زاید تا پایان فصل تمام می شود و چند تیم ایرانی و خارجی با وی وارد مذاکره کرده اند، مسئولان باشگاه پرسپولیس نظر دنیزلی را در این باره جویا شدند که سرمربی قرمز‌پوشان هم به باشگاه اجازه داد تا برای تمدید قرارداد با او وارد مذاکره شوند. بنابراین نام زاید در لیست بازیکنان مورد نیاز دنیزلی برای فصل آینده است.

*******************************************

آزادي يکي از ترسناک‌ترين ورزشگاه‌هاي آسياست
مويد حسن گفت: براي بازي مقابل پرسپوليس بازيکنان با تجربه‌اي داريم، اما جو آزادي ترسناک است.بازیکن الغرافه در مورد جو ورزشگاه‌آزادی گفت: تیم با تجربه‌ای هستیم و اولین‌بار نیست که می‌خواهیم در آزادی بازی کنیم اما قبول دارم که این آزادی یکی از بزرگترین و ترسناک‌ترین ورزشگاه‌های آسیا است.
پرسپولیس و الغرافه در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا فردا ساعت 17 به مصاف هم می‌روند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1349
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4846
بازدید ماه : 4730
بازدید کل : 285208
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس