عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

شوستر:نمي‌دانم چرا بارسا پپ را اخراج نمي‌کند
'برند شوستر' سرمربي سابق تيم فوتبال رئال مادريد معتقد است، سرمربي تيم بارسلونا بايد به دليل اظهارات نظرهاي منفي خود در مورد شانس قهرماني اين تيم در رقابت هاي فصل جاري ليگ اسپانيا اخراج شود. 

*************************************************

خوردبين سکوت را شکست
سرپرست سابق باشگاه پرسپوليس پس از مدتها سکوت لب به انتقاد از پرسپوليسي ها گشود.به نقل از گل، سرپرست سابق پرسپولیس می گوید: « بزودی از آقای رویانیان نزد یک فرد خاص گلایه خواهم کرد!» محمود خردبین سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از مدتها سکوت لب به انتقاد از پرسپولیسی ها گشود.خردبین گفت: «آقایان خودشان را گول می زنند و فکر می کنند واقعا نتایج اخیر پرسپولیس در آسیا نتیجه کار دنیزلی است اما من معتقدم با توجه به اضافه شدن چند بازیکن جدید به تیم اگر «رضا گگه» هم در راس بود این نتایج به دست می آمد!»
خوردبین باردیگر به انتقاد از دنیزلی پرداخت و گفت: «این آقا فکر کرده کار شاقی کرده و واقعا اگر مربی است با همان نفرات استیلی و در لیگ برتر خوب نتیجه بگیرد. شما مطمئن باشید که اگر استیلی هم دروازه بان و دفاع به اضافه یک مهاجم نوک مثل زاید داشت نتایج خوبی در آسیا می گرفت.» 
سرپرست سابق پرسپولیس افزود: «در زمان استیلی تماشاگران بعد از هر بازی اعتراض می کردند اما حالا وقتی تیم می بازد هم تشویق می کنند!» 
وی در پاسخ به این سوال که هنوز از دست دنیزلی ناراحت است گفت: «سایه او را با تیر می زنم!» 
خوردبین که تا چندی قبل مشاور رویانیان بود در انتها از وی نیز انتقاد کرد و گفت: «مدیرباشگاه جواب تلفن مرا نمی دهد اما اشکالی ندارد و در جریان باشد که من بزودی نزد شخصیتی می روم و گلایه خود از ایشان را آنجا مطرح خواهم کرد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1963
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5460
بازدید ماه : 5344
بازدید کل : 285822
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس