عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اختلاف نظر رويانيان و دنيزلي در مورد عقيلي
باشگاه پرسپوليس براي فصل آينده به دنبال جذب چند ستاره فوتبال ايران است که در اين ميان خبرهاي مختلفي در مورد پيوستن هادي عقيلي به تيم سرخپوش تهراني شنيده مي‌شود.
به نقل از گل، از باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد که محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس براي تقويت خط دفاعي روي بازيکناني مثل محسن بنگر و سيدجلال حسيني نظر دارد ولي مصطفي دنيزلي سرمربي اين تيم فقط روي هادي عقيلي نظر دارد. دنيزلي معتقد است که مدافع فعلي العربي قطر بهترين گزينه ممکن براي جذب يک مدافع مياني است و در اين مورد با رويانيان اختلاف نظر دارد. البته آقا مصطفي در مورد مسائل فني حرف اول و آخر را مي‌زند و مسوولان پرسپوليس دير يا زود بايد مذاکرات خود را با عقيلي آغاز کنند.

******************************************************

پيشنهاد ژاپن براي ديدار با تيم ملي فوتبال ايران
مسئولان فدراسيون فوتبال ژاپن ضمن استقبال از برگزاري ديدار تدارکاتي با تيم ملي فوتبال کشورمان به مسئولان فدراسيون ايران پيشنهاد دادند زمان مناسب براي برگزاري يک ديدار تدارکاتي بين تيم‌هاي ملي دو کشور را ارائه کنند.

******************************************************

کفاشيان پاسخ‌نامه فيفا و اي‌اف‌سي را داد
علي کفاشيان در نامه‌هايي به فيفا و اي‌اف‌سي اعلام کرد که دولت ايران دخالتي در امور فدراسيون فوتبال ندارد.پس از انتخاب مجدد علي کفاشيان به عنوان رييس فدراسيون فوتبال و مسائل پيش آمده درباره غيرقانوني بودن فعاليت وي در راس فدراسيون طبق قانون منع حضور بازنشسته‌ها در انتخابات فدراسيون‌هاي ورزشي، ابتدا فيفا در نامه‌اي به کفاشيان اعلام کرد که از طريق رسانه‌ها متوجه دخالت دولت در امور فدراسيون شده و خواستار ارائه‌ي گزارشي از آخرين وضعيت موجود در ايران شد.  با وجود گذشت سه روز از درخواست فيفا به دليل عدم پاسخ‌گويي فدراسيون فيفا، اين‌بار کنفدراسيون فوتبال آسيا به فدراسيون ايران نامه‌اي ارسال و اعلام کرد که چرا پاسخ نامه فيفا را نمي‌دهد. در اين نامه به صراحت اعلام شده بود که به استناد بند 13 اساسنامه فيفا حضور شخص ثالث حکم دخالت در فوتبال را دارد و شما در صورت عدم پاسخ‌گويي تعليق خواهيد شد.  براين اساس علي کفاشيان در نامه‌اي به فيفا و اي‌اف‌سي اعلام کرد که دولت در امور مربوط به فوتبال دخالتي ندارد و فدراسيون فوتبال بدون مشکلي کارش را انجام مي‌دهد. فدراسيون فوتبال رونوشت اين نامه را به وزارت ورزش و جوانان هم ارسال کرده است. همچنين در ديدار کفاشيان با مسوولان کنفدراسيون فوتبال آسيا به وي اعلام شد که حتي استعفاي رييس فدراسيون عربستان هم پذيرفته نشده است، چرا که اي‌اف‌سي مي‌داند وي تحت فشار از سمت خود کناره‌گيري کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1323
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4820
بازدید ماه : 4704
بازدید کل : 285182
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس