عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

دنيزلي: مي‌دانيم هواداران از ما چه مي‌خواهند
سرمربي پرسپوليس با اشاره به حضور مجيدي در ترکيب الغرافه گفت: انشاءالله فرهاد مجيدي موفق باشد و ما هم بازي را ببريم.مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین شرایط پرسپولیس گفت: در بازی مقابل الشباب به یک پیروزی شیرین دست یافتیم. می‌دانستم اماراتی‌ها را شکست می‌دهیم و به برتری در این بازی ایمان داشتم اما هیچ‌کس نمی‌دانست 6 گل به این حریف می‌زنیم.سرمربی پرسپولیس درباره دیدار روز چهارشنبه با الغرافه قطر و شکست سنگین پرسپولیس مقابل الغرافه که دو سال پیش با نتیجه 5 بر یک اتفاق افتاد، اظهار داشت: تمام بازیکنان، مسئولان و کادر فنی می‌دانیم هواداران از ما چه می‌خواهند. کار ما هم این است که خواسته هواداران را برآورده کنیم پس به دنبال این هستیم تا به خواسته هواداران با یک نتیجه خوب جامه عمل بپوشانیم.

***********************************************

داويد ويا، آماده بازگشت به بارسا
داويد ويا مهاجم اسپانيايي بارسلونا در صحبتهايي اعلام کرد که در آستانه پايان کابوس مصدوميتش است و نور را از انتهاي تونل مصدوميت مي بيند. ستاره اسپانیایی در جریان دیدار تیمش در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مقابل السد قطر در ماه دسامبر سال 2011 دچار شکستگی استخوان قوزک پا شد.
البته انتظار می رود که ویا قبل از اتمام رقابتهای این فصل لالیگا، به ترکیب بارسا بازگردد و از این بابت روحیه فراوانی گرفته است.
ویا در صحبتهایی به وب سایت رسمی بارسلونا گفت:« من واقعا هیجان زده ام. مراحل پایانی مصدومیتم را طی می کنم و هر روز به شدت تمرین می کنم.»

***********************************************

رونالدو:حتي اگر مورينيو از رئال برود،من مي مانم
کريستيانو رونالدوستاره پرتغالي رئال مادريد در صحبتهايي اعلام کرد که هنوز به روزهاي اوج فوتبالش به عنوان يک بازيکن نرسيده است. این ستاره پرتغالی در سال 2009 با قراردادی 94 میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست و در 132 دیداری که با پیراهن کهکشانی ها برگزار کرده، به 131 گل رسیده است.
با وجود درخشش او درترکیب رئال، رونالدو معتقد است که باید منتظر روزهای بهتری از او باشیم.
رونالدو در صحبتهایی گفت:« امیدوارم که سال به سال بهتر شوم. من هنوز به اوج روزههای فوتبالی ام نرسیده ام. همه اینها بستگی به خیلی چیزها دارد. سال آینده از نظر روانی در سطح بهتری خواهم بود. شخصیت امروز من بازتابی از روند زندگی ام است. من با تلاش فراوان، به تمام آنچه اکنون دارم رسیده ام. هیچ چیزی شانسی به دست نیامده و همه چیز حاصل تلاش، فداکاری و اندک شانس بوده است.»رونالدودرادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که از روزهای زندگی اش در برنابئو راضی است و حتی اگر ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال، برنابئو را ترک کند، دراین باشگاه خواهد ماند.



نظرات شما عزیزان:

قـ ـلـ ـم خـ ـیِـ ـس
ساعت15:49---12 فروردين 1391
salam ali agha behtarin?


قـ ـلـ ـم خـ ـیِـ ـس
ساعت15:48---12 فروردين 1391
بـه دلـتنـگی هـایـمـــ دسـت نـزن ..!.. مـی شـكنـد بـغـضــمـــــ یـك وقـت ... آنـگاه غـرقــــــ مـی شـوی در سیـلابــــــ اشـكهـایـی كـه ... بـهـانـه ی روانـــــــ شـدنـش هـسـتـی ...!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2959
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6456
بازدید ماه : 6340
بازدید کل : 286818
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس