عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

به سلامتی اون با مرامی که گرمای دستتو تو اوج سرما با گرمای بخاریه ماشینه یکی دیگه عوض نمی کنه

.

.

زندگی آن هنگام زیباست که آدمی بداند فکری به خاطرش در هیاهوست.

.

.
کوتاهی زمان را وقتی فهمیدم که در کنارت بودم / و طولانی بودن آنرا وقتی فهمیدم که در انتظارت بودم…. حالا که دلتنگتم زمان ایستاده.

.

.

گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود از هر چه زندگیست دلت سیر میشود کاری ندارم از که ” کجایی ” ” جه میکنی” بی عشق سرمکن که دلت پیر میشود.

.

.

من در تب عشق تو اسیرم ، بگذار که جان از تو بگیرم / یا با نفس تو زنده باشم یا اینکه به جای تو بمیرم.

.

.

گفتمت با من بمان گفتی که یارت نیستم / روشنی بخش و چراغ شام تارت نیستم در تمام تار و پود من تنیده یاد تو / ای که از من غافلی ، غافل ز یادت نیستم.

.

.

آمدنت یک رویا بود ماندنت یک خاطره و رفتنت فاجعه.

.

.

دلتنگیهایم را با کدام قایق خیالی روانه دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم.

.

.

عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شبهای دوست و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست.

.

.

سکوت یعنی یه حرف که رو لبمه ، یه شرم که تونگامه ، یه ارزو که تو سینمه ، سکوت یعنی دوستت دارم.

.

.

عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شبهای دوست و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست.

.

.

هرتبی تب عشق نیست گاهی وقتا بعضی تب ها از عفونت هوسه…..! 

.

.

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .
.

.
خورشید خاموش ، ستاره روشن آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن همه چیز اماده ست که توی خواب امشب تو رو توی رویاهام ببینم بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر . . .
.

.
ای کاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم و تو اسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد شبت به خیر عزیزم
.

.
خوابی؟ دلم می خواد آروم خوابیده باشی بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم خوب بخوابی گلم خوابای رنگی ببینی
.
 
.
این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است ! لطفا خوب بخوابید ، شب خوش !
.
 
.
‌میخوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم / اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم / ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم . . .
.
 
.
عزیزم خواب و بیدارت قشنگه / شب من بی تو و بی آب و رنگه بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم / منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3337
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6834
بازدید ماه : 6718
بازدید کل : 287196
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس