عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

مـــــه مـــن نقاب بگشا ز جمال کبریایی ... که بتــــان فرو گذارند اســـاس خــودنمایی
شده انتظارم از حد چه شود زدر درآیـی ... زدو دیده خون فشانم ز غمت شب جدایی 



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت11:34---10 فروردين 1391
سلام دوست عزيز وب قشنگي داري اگه مي شه به وب منم بيا ونظرتو بده اگه قابل دونستي لينكم كن باعنوان شعر عاشقانه
ممنون مي شم


arezoo
ساعت11:14---10 فروردين 1391
گاهی فقط یه تشابه اسم


باعث میشه برا چند لحظه ام که شده


احساس کنی دلت داره از تو سینه در میاد


ملودی
ساعت1:17---10 فروردين 1391
سلام اقا علی...خوب هستین...من اولین باره که به شما سر میزنم..وب جالبی دارین..موفق باشین...یه سوال دارم اگه ممکنه جواب بدین...شما از کودوم شهر هستین....ممنونم...بای
پاسخ:من علی ابراهیمی متولد شهر قم هستم


پسر آريايي
ساعت10:56---9 فروردين 1391
سلااااااام

وبلاگ نازی داری

بیا با هم تبادل لینک کنیم

تا هم وبلاگ من هم وبلاگ تو پیج رینکش زیاد بشه

اونقت هر 2 رتبموت توی گوگل میره بالا و آمار بازدیدمون بیشتر میشه

اول لینک منو بزار تو وبلاگت بعد بیا با ثبت لینک خودکار لینک خودت را اظافه کن

بدو بیا

منتظرما



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3271
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6768
بازدید ماه : 6652
بازدید کل : 287130
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس