عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

پلاتيني:براي يورو2020 به ترکيه راي مي‌دهم
پلاتيني اين مطلب را در سي و ششمين کنگره اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) با حضور روساي فيفا و يوفا در استانبول عنوان کرد. پلاتینی در پاسخ به درخواست رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در کنگره یوفا برای میزبانی مسابقات فوتبال یورو 2020 اضافه کرد : رای من به استانبول است.

******************************************************

مسي: اين رکورد فراتر از روياهايم بود
هت تريک اين ستاره آرژانتيني در پيروزي 5-3 اين هفته بارسا مقابل گرانادا، تعداد گل هاي زده مسي در 314 بازي رسمي با بارسا را به 234 گل رساند.لیونل مسی، ستاره بارسا، از اینکه توانست به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود، اظهار خوشحالی کرد و اعلام کرد رسیدن به چنین رکوردی فراتر از رویاهایش بود.
هت تریک این ستاره آرژانتینی در پیروزی 5-3 این هفته بارسا مقابل گرانادا، تعداد گل های زده مسی در 314 بازی رسمی با بارسا را به 234 گل رساند که دو گل از رکورد قبلی این باشگاه که در اختیار سزار رودریگس بود، بیشتر است.

******************************************************

شاهين استيل آذين با رهبري دست نشان
مالکان شاهين بوشهر هم متوجه شده اند در غياب علي افراشته کمترين امکان درآمدزايي را دارند. آنها این روزها در سکوت محض پیگیر مسائل مربوط به تیمشان هستند اما می دانند که این همه بدهی را نمی توان با شرایط فعلی نادیده گرفت.مجموع بدهی ها وتعهدات این فصل و فصول قبل شاهین حدود 7میلیارد است. این مبلغ با ارزش امتیاز یک تیم لیگ برتری برابری می کند.
مذاکرات شاهینی ها برای جذب اسپانسر ره به جایی نبرد و روی کمک های دولتی هم دیگر نمی توان حساب باز کرد. به همین دلیل هیئت موسس آخرین راهکار را در دستور کار قرار داده است.
واگذاری؛ خریدار هم مشخص است. حسین هدایتی قرار است با تقبل پرداخت بدهی ها بدون اینکه نیازی به پرداخت پول جهت خرید امتیاز باشد مالک شاهین شود.7 میلیارد مربوط به بدهی ها تنها وجهی است که هدایتی باید بپردازد و تیم را با نام شاهین استیل آذین به میدان بفرستد.
گفته می شود صادق درودگر مدیرعامل شاهین خواهد شد و نادر دست نشان سرمربی این تیم می شود تا به جای درخشان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. همه این اتفاقات شاید همین روزها رخ دهد.در نقطه مقابل این طرح مخالفانی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3505
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7002
بازدید ماه : 6886
بازدید کل : 287364
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس