عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ما پیام دوست داشتنمان را با دود می فرستیم، نمی دانم آنجا تکه چوبی هست یا نه، اما من این جا جنگل را به آتش کشیده ام.

.

لنگه های جوبی درب حیاطمان گر چه کهنه اند و جیر جیر می کنند، ولی خوش به حالشان که لنگه همند.

.

جا برای گنجشک زیاد است ولی... به درختان خیابان تو عادت دارم.

.

روزگارم بر خلاف آرزوهایم گذشت
 یک شبی عاشق شدم
 سالها پشیمانی گذشت

.

به سادگی های من نخند
 من به خیانت کردنت ایمان دارم

.

بگذار این گونه بگویم: دلم اگر برای تو تنگ می شود، ببخش... روزم‎ ‎این گونه قشنگ می شود.

.

روزگارت پر مراد، روزهایت شاد شاد، آسمانت بی غبار، سهم چشمانت بهار، قلبت از هر غصه دور، بزم عشقت پرسرور، بخت و تقدیرت قشنگ، عمر شیرینت بلند، سرنوشتت تابناک، جسم و روحت پاک پاک

.

تو آشیون چشمام جای تو مونده خالی. این جا به یادتم من، تو اون جا در چه حالی؟

.

آن که ویران شده از یار، مرا می فهمد
 آن که تنها شده بسیار، مرا می فهمد
 چه بگویم که چنان از آن فرو ریخته ام
 که فقط ریزش آوار مرا می فهمد

.

عمریست دلم چو صید دربند شده
 ای دوست! مگر قیمت دل چند شده؟
 سنگین شده سایه ات، کجایی؟ نکند
 یارانه عشق هم هدفمند شده!

.

با دو تا چشای گریون، زیر بارون، با دلی بی تو پریشون، می زنم داد تو خیابون، می خوامت خیلی فراوون.

.

هرگز گنجشکى رو که توى دستت دارى به امید گرفتن کبوترى که توى هواست رها نکن!

.

زندگى قافیه باران است،
 من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بى برگ شدند،
 تو بهارى و به اندازه باران خدا زیبایى.

.

مطمئن باش و برو، ضربه ات کاری بود، دل من سخت شکست... و چه زشت به من و سادگیم خندیدی، به من و عشقی پاک، که پر از یاد تو بود
 و به یک قلب یتیم که خیالم می گفت تا ابد مال تو بود،
 تو برو. برو تا راحت تر تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم...

.

تویی درد من و درمانم از تو
 سرآغازم ز تو پایانم از تو
 چنین که می دوی در رگ رگ من
 جدا کی می کند هجرانم از تو ؟

.

چه غم داری به دل ای نام تو آرام جانم
 که در وصف تو قاصر گشته این دست و زبانم
 بهشتم دوزخ و آبم چو آتش وقت دوری
 ندارد بیش از این ذهن و دلم تاب صبوری

.

و مهربانیت از دور چه نزدیک است
 عجیب حس میکنم که جغرافیا دروغ تاریخ است

.

اگه یه روزی فرشته ها بخوان تو رو زودتر ببرن
 بهشون میگم که از قدیم ، ماهی رو با تنگش میبرن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 431
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 3928
بازدید ماه : 3812
بازدید کل : 284290
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس