عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

عشق یعنی موسیقی اسم تو ، ساده اما تا ابد شنیدنی
 یعنی تو که بی بهانه ، بی دلیل ! بهترین دلیل عاشق شدنی

.

آسمان فرصت پرواز بلندیست / قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی
 زندگی همهمه مبهمی از خاطره هاست / هرکجا خندیدیم ، زندگانی آنجاست

.

’ ’ ’ ’
 ’ ’ ’
 ’ ’ ’ ’
 اندکی بر زیر این باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند !

.

امیدوارم با آمدن پاییز هر برگی که میافته یه دونه از غمهای دلت کم بشه و دیگه هیچوقت ناراحت نباشی

.

پاییز مرا عاشق می کند ، باران عاشق تر !!!
 حالا تو بگو این باران پاییزی با من چه می کند ؟؟؟

.

من همان برگم که بر روی درخت / لرزم از برد چنین پاییز سخت
 در نهایت باید افتاد و گریست / به درخت گفت خداحافظ و رفت

.

پاییز را دوست دارم به خاطر غریب و بی صدا آمدنش / رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش / خش خش گوش نواز برگ هایش / صدای نم نم باران های عاشقانه اش / پاییز را دوست دارم به خاطر رفتنش / خیس شدن زیر بارانش !!!

.

اتل متل دلتنگی / عجب حس قشنگی
 دلم کرده هوایت / جان و دلم فدایت

.

برو جلوی آینه
 خوب نگاه کن
 خوشگله !!! نه ؟
 فکر کردی خودتی ؟
 نه فدات شم ، اونی که میبینی تمام زندگی منه !

.

دوچشمت طرحی ازباغ بهشته،

جدا ازتو برام دنیا چه زشته،

تو آنجا بی منو من بی تو اینجا

چه باید کرد که کار سرنوشته.

.

یادت نرود روی این نقطه پررنگ بزرگ،بین بی باوری آدمها،یک نفرمیخواهد که توخندان باشی،نکند کنج هیاهوی زمان،بروم ازیادت.

.

ارزش بودنتو  هميشه از انديشه يك لحظه نبودنت ميتوان فهميد.

.

زندگی زمانی خوبه که در نبودت دعات کنند درندیدنت نگاهت کنند

.

روزگار گله مندی شده است:
 من بمیرم تو بخندی شده است،
 از دلم یاد نمی کنی شاید دوستی هم سهمیه بندی شده است!

.

عشق آدم راداغ دوست داشتن آدم راپخته هر داغی یه روز سرد میشه ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود ،

.

شبها كه بي تو پلك غزل بسته مي شود
 ازلحظه هاي بي تو دلم خسته مي شود
 باور نمي كند دل مغرور وساكتم هرلحظه بيشتر به تووابسته ميشود

.

گاه این نازک دلم یاد رویت میکند / گاه با دیدار گل یاد بویت میکند / گاه با دلواپسی درکنار پنجره / از هزاران قاصدک پرس و جویت میکند.

.

گر پیراهن یوسف علاج درد یعقوب است / علاج درد ماهم دیدن یاران محبوب است.

.

فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست؟ / ماکه هر لحظه به یادتو و دلتنگ توییم / هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من / آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توام.

.

من از شوق تو لبریزم گل من / کجایی بی تو پاییزم گل من / ز پا افتاده ام باز آ که شاید / به دیدار تو برخیزم گل من.

.

دلم که تنگ میشودنظربه ماه میکنم
درون ماه نیمه شب تورانگاه میکنم
به توکه فکرمیکنم حواس پرت میشوم
شبانه روزیکسره ,‎ ‎من اشتباه میکنم

.

نه آن دریا,که شعرش جاودانه است... نه آن دریا,که لبریزازترانه است.. به چشمانت بگو, بسپار مارا...به آن دریا,که ناپیدا‎ ‎کرانه است

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4988
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8485
بازدید ماه : 8369
بازدید کل : 288847
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس